نخبگان

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد ۹۳

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور جزئیات تاریخ پرینت کارت‌، محل‌ رفع نقص و برگزاری‌ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۳ و همچنین‌ نوزدهمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زمان برگزاری آزمون باتوجه به شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور در طول هفته گذشته بنابه درخواست داوطلبان، خانواده های آنان و مسئولین استانی مبنی بر عدم امکان حضور و یا مشکلات حضور بموقع داوطلبان در جلسه آزمون، تغییر یافته بود و از این رو جزئیات جدید برای دریافت کارت از سوی سنجش اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون

آزمون برای ‌۱۳۶ کدرشته‌‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه ۹۲ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار می شود. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

کارتهای پرینت شده قبلی (کارتهایی که در هفته قبل داوطلبان پرینت کرده اند) به هیچ وجه معتبر نیست (باطل است) و داوطلبان باید مجدداً اقدام به پرینت کارت ورودی خود کنند.

داوطلبان می توانند از بعدازظهر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۲ برای مشاهده و پرینت کارت به سایت سازمان به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت جدید شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۶ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد حسین
بهمن ۲۰, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب٫ظ

اون کارت های قبلی رو چیکار کنیم؟