برگزاری انحصاری آزمون ۶ کد رشته کارشناسی ارشد در تهران و یک کد رشته در قم و مشهد

آزمون ۶ کد رشته کارشناسی ارشد در تهران و یک کد رشته در قم و مشهد به طور انحصاری برگزار می شود. آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک)، ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک)، ۱۱۵۶ (آماد)، ۱۱۵۷ (مدیریت بحران)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌)، منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار می شود. داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آزمون کدرشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) منحصراً در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود. لذا حوزه امتحانی داوطلبان این کدرشته امتحانی با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت‌نامی تکمیلی توسط داوطلبان) تعیین شده است که لازم است این داوطلبان با توجه به آدرس درج شده بر روی کارت شرکت در آزمون خود به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای ۶ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌،‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۱، ۱۱۵۳و‌ ۱۱۵۸ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می کند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

تغییر آدرس حوزه های امتحانی و لزوم پرینت کارت جدید

تاکید بر اینکه کارتهای قبلی فاقد اعتبار است (باطل است) و لذا باید حتماً کارت جدید پرینت شود .

از آنجائی که بعضاً آدرس محل برگزاری (حوزه امتحانی) داوطلبان تغییر یافته است . لذا ملاک آدرس محل برگزاری آزمون، آدرس مندرج در کارت ورودی جدید است. چنانچه داوطلبی کارت جدید خود را پرینت نکند و با کارت قبلی به حوزه امتحانی مراجعه کند از ورود داوطلب به حوزه ممانعت به عمل خواهد آمد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
یلدا
بهمن ۲۰, ۱۳۹۲ ۳:۰۴ ب٫ظ

پس کسانی که تو شهرهای دیگه هستند باید چیکار کنن؟
هیچ فکری به حال اونا کردین؟