نخبگان

برگزاری دو آزمون ارشد و دکتری دریک روز

دو آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و دکتری دانشگاه آزاد  به صورت همزمان در سراسر در کشور برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن که به دلیل شرایط بد جوی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ به تعویق افتاد، این آزمون در روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه کارت قبلی داوطلبان برای شرکت در آزمون فاقد اعتبار است، داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت جدید شرکت در جلسه آزمون اقدام کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش از ورود داوطلبانی که کارت قبلی آزمون را به همراه داشته باشند، جلوگیری می‌شود.

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳، ۹۵۱ هزار و ۸۸۱ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته ۵۵ هزار و ۷۵۶ نفر افزایش یافته است.

همچنین از تعداد ۹۵۱ هزار و ۸۸۱ داوطلبی که در ۱۳۷ کد رشته امتحانی شرکت کرده‌اند، ۱۱۲ هزار و ۶۷۱ داوطلب در دو کد رشته امتحانی ثبت‌نام کرده‌اند.

برگزاری آزمون دکتری دانشگاه آزاد در روزهای پایانی هفته جاری

همچنین آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سحر
بهمن ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۱۱ ق٫ظ

سلام
مدت ازمون چقدره؟

سهراب
بهمن ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ق٫ظ

اگه کسی ارشد نداشته باشه می تونه دکتری امتحان بده؟