آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دوره مهندسی فناوری ارشد

مهلت ثبت نام و اصلاح مشخصات داوطلبان آزمون دوره مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال ۹۳ امشب به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان آزمون دوره مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال ۱۳۹۳ تا پایان روز شنبه پنجم بهمن ۹۲ می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. البته داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام نکرده‌اند در صورت نیاز به ویرایش می‌توانند اطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح کنند.

همچنین کدرشته مهندسی فناوری ارشد فناوری اطلاعات – امنیت شبکه (کد ۵۵۳۴) مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان از این آزمون حذف شده است.

آزمون این دوره در روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می شود و داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می توانند از از طریق اینترنتی و توسط کارت‌های عضو شتابی که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سنجش و پرداخت۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان به عنوان وجه ثبت‌نام، برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات