نخبگان

پذیرش دانشجوی ارشد در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

این پژوهشگاه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های اقتصاد اسلامی، علوم قرآن و حدیث گرایش فلسفه تفسیر و مطالعات تاریخ تشیع را جذب می‌کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، زمان و مکان برگزاری آزمون و مواد و ضرایب امتحانی به اطلاعیه صادر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی  www.rihu.ac.ir مراجعه کنند.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از پژوهشگاه‌های مستقل زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از سه پژوهشکده علوم اسلامی، علوم رفتاری و علوم اجتماعی تشکیل شده‌ است.

این پژوهشگاه در قالب ۱۱ گروه پژوهشی سازماندهی شده‌ که بر بازنگری و اسلامی‌سازی علوم انسانی متمرکز هستند و همچنین اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه تحصیلات توامان حوزوی و دانشگاهی دارند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات