نخبگان

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۳

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش  خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۹۳ برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنند.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها، در سایت اینترنتی این سازمان قابل دریافت است.

ضمناً چنانچه اصلاحات و یا ظرفیت‌های جدیدی به دفترچه راهنما اضافه شود در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

بدیهی است داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کنند امکان ویرایش انتخاب‌های خود را خواهند داشت.

سازمان سنجش اعلام کرد: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ توصیه می‌شود ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام و کد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج کرده سپس به ترتیب علاقه مرتب کنند و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج کنند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز چهار‌شنبه۲۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه۲۸ اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد و در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات