رشته های تحصیلی دوره دانش پذیری دانشگاه پیام نور ۹۳

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ می رساند که این آزمون در پنج گروه و ۱۳۳ رشته امتحانی که شرح آن در جدول ذیل آمده، برگزار می‌گردد. لذا داوطلبان می توانند با توجه به شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای شرکت در آزمون در یک رشته امتحانی ثبت‌نام نموده و با توجه به رشته امتحانی مورد تقاضا، حداکثر ۲۰ کدرشته محل تحصیل را (درصورت وجود) از دفترچه مذکور در فرم تقاضانامه درج نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

توصیه‌های‌ مهم‌:

– داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

– داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر ۲۰ درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.

– به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری ۱۶ رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

– در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات