نخبگان

اعلام زمان برگزاری آزمون سراسری ارشد آزاد ۹۳

آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ازاد اسلامی در روز پنج شنبه و جمعه و شنبه ۸ و ۹ و۱۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی آزمون گفت: آزمون ارشد امسال در ۶ نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

در این آزمون بیش از ۵۵۰ هزار نفر داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند. اقبالی در مورد تعداد رشته / محل های انتخابی داوطلبان این دوره آزمون ارشد گفت: در این دوره داوطلبان از ۱۲۰ مجموعه و ۳۷۴۱ رشته / محل را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

اقبالی در خصوص رشته هایی که آزمون آنها بصورت تشریحی برگزار خواهد شد گفت: سوالات برخی از مجموعه های آزمون هنر و معماری مثل نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی، هنرهای نمایشی دارای آزمون تشریحی است، اما سایر مجموعه های امتحانی به شکل تستی برگزار خواهد شد.

اقبالی خاطر نشان کرد: هیچ یک از رشته های مقطع کارشناسی ارشد دارای مصاحبه نخواهد بود. وی در پایان اعلام کرد: پیرترین و جوان ترین شرکت کننده آزمون ارشد امسال مردی ۷۱ ساله از تهران و خانمی ۱۴ ساله از تهران است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات