نخبگان

انتشار کارنامه کنکور ارشد ۹۳ در ۸ شهریور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ گفت: ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ نفر در این دوره از آزمون به عنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی شدند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اعلام نتایج نهایی، افراد پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد می توانند بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه ها برای ثبت نام اقدام کنند و در غیر این صورت می توانند بر اساس برنامه ای که از سوی سازمان سنجش اعلام شده در روزهای ۸ تا ۱۱ شهریورماه با مراجعه به محل قبولی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

توکلی خاطرنشان کرد: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در روز شنبه ۸ شهریور ماه منتشر می شود.

وی با اشاره به جزئیات پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد گفت: ۴۱ هزار و ۵۲۸ نفر در دوره روزانه، ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر در دوره نوبت دوم (شبانه)، ۵۰۴ نفر در دوره نیمه حضوری، ۱۲ هزار و ۸۶۸ نفر در پیام نور، ۹ هزار و ۷۹ نفر در دوره مجازی، ۲۷ هزار و ۵۵۲ نفر در موسسات غیر انتفاعی غیر دولتی و ۱۲ هزار و ۴۸۸ نفر در پردیس های خودگردان پذیرفته شده اند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات