تعویق دوباره زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد به تعویق افتاده است و داوطلبان این آزمون‌ها در انتظار هستند تا با آگاهی از نتیجه خود محل تحصیل‌شان را از میان دو دانشگاه آزاد و سراسری انتخاب کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس  روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای چندمین بار در خبری به نقل از مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش این دانشگاه از تعویق در اعلام نتیجه کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد و داوطلبان این دو مقطع را به صبر دعوت کرد.

این در حالی است که داوطلبان این آزمون‌ها به دلیل زمان کم برای انتخاب محل تحصیل خود از بین دانشگاه‌های آزاد و دولتی به شدت در استرس و نگرانی هستند.

علوی فاضل می‌گوید: با توجه به اینکه رشته و محل‌های اعلام شده برای آزمون کارشناسی ارشد و دکترا افزایش یافته، زمان اعلام نتایج به تعویق افتاده است، از این رو از داوطلبان می‌خواهیم که صبر و شکیبایی داشته و منتظر اعلام نتایج در موعد مقرر باشند.

در حالی که داوطلبان این آزمون‌ کارشناسی ارشد می‌گویند: ما در آزمون سراسری هم شرکت کردیم و در حال حاضر زمان ثبت نام برای کارشناسی ارشد سراسری است و در بلاتکلیفی هستم که دانشگاه سراسری شهرستان را انتخاب کنم یا منتظر بمانم تا بدانم در دانشگاه آزاد تهران قبول می‌شوم یا خیر.

داوطلب دیگری می‌گوید: در حال حاضر ما نمی‌دانیم دانشگاه آزاد تهران قبول می‌شویم یا خیر، از طرفی زمان ثبت نام سراسری نیز در برخی دانشگاه‌ها در حال انجام است. اگر در انتظار نتیجه آزاد بمانیم تا با آگاهی از نتیجه خود از بین دانشگاه‌های آزاد و سراسری یکی را انتخاب کنیم ممکن است از ثبت‌نام در سراسری نیز باز بمانیم و در دانشگاه آزاد هم قبول نشده باشیم.

داوطلب دیگری می‌گوید: حتی اگر زمان اعلام نتایج دیر است ولی آن زمان را به ما اعلام کنند تا هر روز استرس نداشته باشیم و زمان دقیق را بدانیم.

یکی از داوطلبان بیان می‌کند: من دکترای سراسری شهرستان قبول شدم، منتظر جواب علوم تحقیقات تهران هستم، فرصت ثبت نام شهرستان هم رو به اتمام است و هر چه با دانشگاه آزاد تماس می‌گیرم، به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسم.

داوطلب دیگری این تأخیر در اعلام نتایج را بازی کردن با سرنوشت داوطلبان می‌داند و می‌گوید: جواب دانشجویی که به امید دانشگاه آزاد، از ثبت‌نام در دانشگاه غیر انتفاعی و پردیس و شبانه دولتی خودداری کرده است و دیگر زمانی هم برای ثبت‌نام ندارد را چه کسی می‌دهد؟ این بازی کردن با سرنوشت ما دانشجویان است.

علوی فاضل: با سازمان سنجش مذاکره می‌کنیم تا نگرانی داوطلبان برطرف شود

مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از شنیدن این نگرانی‌های داوطلبان به خبرگزاری فارس، گفت: در حال هماهنگی با وزارت علوم و سازمان سنجش هستیم تا زمان ثبت‌نام پردیس‌های دولتی بیشتر شود که داوطلبان نگرانی برای انتخاب از بین دو دانشگاه دولتی و آزاد نداشته باشند.

وی افزود: داوطلبان صبور باشند زیرا ما نگرانی‌ آنها را درک می‌کنیم و در حال انجام مذاکرات برای رفع این نگران‌ها هستیم.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات