اخذ مجوز پذیرش دانشجوی ارشد در شاخص‌پژوه

معاون آموزشی پژوهشگاه شاخص‌پژوه از اخذ مجوز پذیرش دانشجو در ۵ رشته جدید در شاخص‌پژوه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شاخص‌پژوه، سیروس شفقی از اخذ مجوز پذیرش در سه رشته گرایش جدید مرتبط با موضوع مدیریت بحران در مقطع کارشناسی ارشد از سوی دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

وی افزود: این پژوهشگاه در راستای ایجاد رشته‌های مکمل در حوزه مدیریت بحران، اقدام به اخذ مجوز این رشته‌ها کرد، به گونه‌ای که پیش از این نیز در رشته‌هایی چون مدیریت بحران در مقطع دکتری برای اولین بار و رشته مخاطرات آب و هوایی موفق به اخذ مجوز از شورای گسترش وزارت علوم جهت پذیرش دانشجو شد.

این پژوهشگاه همچنین با اخذ مجوز از شورای گسترش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در دو رشته گرایش مدیریت بحران در سلامت نیز دانشجو می‌پذیرد.

لازم به یادآوری است این پژوهشگاه در مقطع کارشناسی ارشد نیز در سه رشته گرایش که مجموع آن‌ها در حوزه مدیریت بحران کاربردی و مهم هستند، شامل: مهندسی عمران-زلزله، مهندسی عمران سازه، رشته مدیریت سوانح طبیعی و سه رشته جدید در سال ۹۳ شامل: بازسازی پس از سانحه، مدیریت بحران، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست از سوی دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ مجوز پذیرش دانشجو گردیده است.

براساس این گزارش، رشته بازسازی پس از سانحه جزو رشته‌های گروه معماری بوده و از این پس این پژوهشگاه بعد از دانشگاه شهید بهشتی تهران، به عنوان دومین مجموعه علمی دارای مجوز برگزاری رشته مذکور در کشور است.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات