توسعه مقاطع عالی در دانشگاه آزاد برخاسته از عطش جامعه است

هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مسئولان، اعضای شورای شهر، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم بجستان، توسعه مقاطع عالی در دانشگاه آزاد را برخاسته از عطش جامعه دانست.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد حضور مردم برای رفع مشکلات را اقیانوسی زاینده در جامعه خواند و به نقش آنها در تأسیس و توسعه دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: شرایط دانشگاه‌ها و تعداد دانشجویان و اوضاع دولت در اوایل انقلاب و سپس در شرایط جنگ مناسب نبود، اما وقتی مردم نیاز به تحصیلات جوانان را احساس کردند، آستین همت را بالا زدند و می‌دانید که امروز واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور پراکنده است. وی توسعه مقاطع عالی در این دانشگاه را برخاسته از عطش جامعه دانست و اظهار داشت: باید مهاجرت تحصیلی جوانان به دانشگاه‌های کم کیفیت خارج از کشور معکوس شود، چون ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار بالایی برای پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی دارد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات