نخبگان

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد در ساعت ۸ امشب

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در ساعت ۲۰ امشب خبر داد و گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه صورت می گیرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی  ۲۷ هزار و ۲۱ نفر پذیرفته شدگان نهایی و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه و دارای شرایط خاص در رابطه با ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل های آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ از ساعت ۲۰ امروز ۶ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: کلیه پذیرفته شدگان ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه اسامی آنها روی سایت قرار گرفته است با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در یکی از روزهای شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱۱ آبان به دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: در صورتی که دانشگاه و موسسات آموزش عالی مذکور تاریخی غیر از این تاریخ اعلام کرده باشند پذیرفته شدگان باید بر اساس تاریخ ذکر شده از سوی آنان اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه و دارای شرایط خاص نیز لازم است از این تاریخ برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه و سایر شرایط مورد لزوم به سایت مرکز آموزش عالی مذکور مراجعه کنند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات