شروع ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از هفته آینده

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ازشروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۴ این دانشگاه در هفته آینده خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر علوی فاضل  در گفت وگو با ایسنا ، گفت: داوطلبان مقاطع تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ برای شرکت در آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از روز ۹ آذرماه ازطریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش ببه نشانی azmoon.org ثبت نام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: برای آگاهی داوطلبان از رشته‌ها و مجموعه‌های امتحانی و همچنین رشته محل‌های دایر در این دو مقطع از امروز چهارم آذر ماه ۹۳ فهرست رشته محل های دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴ در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی رشته محل نیز در دست بررسی وتصویب نهایی قرار دارد، اظهارکرد: فهرست رشته محل‌های جدید متعاقبا اعلام خواهد شد تا در صورت علاقه‌مندی نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان پس از انتخاب یک مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل متناسب با آن می باشند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات