نخبگان

آخرین تغییرات آیین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه علامه

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی آخرین تغییرات آیین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را توضیح داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص آخرین تغییرات آیین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در ورود به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: یکی تغییراتی که در آیین نامه کنونی انجام شده تعیین حداقل امتیاز ۷۰ برای پذیرش دانشجویان به عنوان دانشجوی استعداد درخشان است.

نعمت اللهی با اشاره به اینکه در گذشته اگر دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مقاله ای ارائه می دادند و معدل آنها بالای ۱۹ بود می توانستند به عنوان دانشجویان استعداد درخشان درنظر گرفته شوند و اگر جزء ۱۰ درصد از دانشجویان معدل بالای ورودی خود بودند می توانستند به مقطع دکتری راه یابند.

نعمت اللهی درخصوص تغییرات اعمال شده در آیین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع ارشد گفت: طبق آیین نامه قبلی دانشجویان استعداد درخشان تا ترم ۶ باید ۱۱۰ واحد می گذراندند درحالی که در آیین نامه جدید این میزان به ۱۰۰ واحد کاهش یافته است.

وی در پایان با اعلام این خبر که در ترم جاری ۴۳ استاد جذب شده اند و هم اکنون مشغول به کار هستند، گفت: برگزاری دوره ی اصول و فنون تدریس برای این اساتید در اسفندماه ازدیگر برنامه های دانشگاه علامه است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
faezeh
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۴ ب٫ظ

من متوجه نشدم یعنی الان دانشگاه علامه برای کارشناسی ارشد هم فراخوان داده یانه؟

مریم
بهمن ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان من میخواستم بدونم اگه فارغ التحصیل همین دانشگاه باشیم اما معدل مون زیر ۱۹ باشه اما جزء نفرات برتر ورودی خودمون باشیم ایین نامه شامل ماها هم میشه یا نه ؟؟؟؟
لطفا اگه اطلاع دارید راهنمایی کنید .

شیرین
بهمن ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نه متاسفانه باید معدلتون ۱۹ باشه