نخبگان

رقابت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در دومین روز آزمون کارشناسی ارشد ۹۴

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در دومین روز از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با یکدیگر رقابت می کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در دومین روز از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد تعداد ۱۵۸ هزار و ۷۳۹ داوطلب با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد ۷۹ هزار و ۸۱۲ نفر زن و ۷۸ هزار و ۹۲۷ نفر مرد هستند .

وی افزود: آزمون امروز صبح برای ۶۶ کد رشته بود و در بعدازظهر هم داوطلبان در ۵ کد رشته رقابت می کنند.

توکلی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد نوبت بعدازظهر تصریح کرد: در این نوبت ۱۴۰ هزار و ۵۵۴ نفر شرکت می کنند که از این تعداد ۷۹ هزار و ۵۵۲ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲ نفر مرد هستند.

وی در خصوص ساعت برگزاری آزمون تصریح کرد: فرآیند آزمون‌های نوبت صبح راس ساعت ۸ و آزمون‌های عصر راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد. درهای حوزه امتحانی ساعت ۷:۳۰ آزمون نوبت صبح و ساعت ۱۴ آزمون نوبت عصر بسته خواهد شد.لذا بعد از بسته شدن درها از ورود داوطلبان ممانعت می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
بهاری
بهمن ۱۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

ایشاا… همه به بهترین شکل توانایی هاشونو به نمایش بذارن :)

مهسا
بهمن ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ب٫ظ

کسی میدونه مدت زمان آزمون چقدره؟ تو رشته های مختلف فرق داره؟

jacob
بهمن ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

برای هر رشته ای فرق می کنه مثلا خودم رشته GIS-RS امتحان دادم ۹۰ دقیقه با ۱۳۵ تاسوال ولی دوستم شهرسازی امتحان داد ۱۵۰ دقیقه با ۱۴۰ تا سوال

BSHR
بهمن ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ

کاشکی اینقدر که به زمان ورود حساس هستن، به زمان خروج هم حساس باشن. زودتر پا شدن بقیه برابره با آزار و اذیت اونهایی که هنوز مشغول تست زدن هستن.