نخبگان

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد طلاب دانشگاه ادیان و مذاهب سال ۹۵- ۹۴

ثبت‌ نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ویژه طلاب دانشگاه ادیان و مذاهب سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ در بیست رشته مختلف آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، با صدور اطلاعیه‌ای، زمان، شرایط ثبت‌نام و منابع آزمون کارشناسی ارشد طلاب سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشگاه غیردولتی ـ غیرانتفاعی ادیان و مذاهب بر اساس مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی؛ از میان طلاب اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های ذیل می‌نماید:
۱.شیعه شناسی  ۲.مطالعات تاریخ تشیع  ۳.فرق تشیع  ۴.مذاهب اسلامی ۵.تصوف و عرفان اسلامی ۶.مذاهب فقهی ۷.فلسفه هنر ۸.فلسفه دین ۹.فلسفه و کلام اسلامی ۱۰.فلسفه اخلاق ۱۱.ادیان ابراهیمی ۱۲.ادیان غیرابراهیمی ۱۳.پژوهش هنر  ۱۴.سینما  ۱۵.ادبیات نمایش  ۱۶.مطالعات معماری ایران ۱۷.مطالعات فرهنگی رسانه  ۱۸.حکمت هنر اسلامی ۱۹.مطالعات وتحقیقات زنان گرایش اسلام وحقوق زن  ۲۰.مطالعات و تحقیقات زنان گرایش زن وخانواده.

الف: شرایط:

۱. کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی و مصاحبه

۲. دارا بودن مدرک کارشناسی‌ مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری همراه بامدرک حوزوی و یا دارا بودن مدرک سطح ۲ حوزه

۳. نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر قانون وظیفه عمومی

ب: چگونگی و زمان ثبت‌نام:

۱. واریز مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال بصورت الکترونیکی از طریق سامانه ثبت نام.

۲. مراجعه به سایت اینترنتی www.urd.ac.ir   یا سامانه ثبت نام دانشگاه به آدرس www.Azmoon.Urd.ac.ir   و انجام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی.

۳. پر کردن فرم ایثارگران برای متقاضیان استفاده از سهمیهو ارائه آن هنگام دریافت کارت ورود به جلسه .

۴. ثبت‌نام از تاریخ ۹۳/۱۱/۱۸  لغایت  ۹۳/۱۲/۲۵ می‌باشد .

ج: زمان و نحوه برگزاری آزمون:

آزمون رأس ساعت ۹  صبح روز جمعه مورخ ۹۴/۰۲/۱۱ در دانشگاه ادیان و مذاهب، واقع در قم: شهرک پردیسان، مقابل مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌گردد. داوطلبان باید روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۹۴/۰۲/۰۹  و ۹۴/۰۲/۱۰  با مراجعه به سایت اینترنتی www.urd.ac.ir یا سامانه ثبت نام دانشگاه به نشانی Azmoon.Urd.ac.ir  نسبت به گرفتنن پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

د: سهمیه:

۱) رزمندگان:

هریک از متقاضیان سهمیه رزمندگان می‌توانند بر اساس شرایط خود که در بندهای ذیل آمده است متقاضی این سهمیه شوند.

الف) رزمندگانی که براساس ماده ۱ و تبصره‌های چهارگانه ماده مذکور در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از تاریخ ۱۳۶۷/۰۶/۳۱ حداقل شش ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته‌اند، لازم است ضمن مراجعه به ارگان ذیربط نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان اقدام نمایند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت‌نام توسط ستاد مشترک سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین) یا وزارت جهاد کشاورزی مورد تأیید نهایی قرار گیرد.

ب) جانبازان ۲۵% و بالاتر، فرزند و همسر جانبازان ۵۰% و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنین فرزندان و همسران شهداء، مفقودان و اسرای مورد تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای استفاده از سهمیه رزمندگان بایستی گواهی معتبر از مراجع مربوطه را هنگام ثبت‌نام ارائه دهند.

تذکر: جانبازان با درصد جانبازی ۲۵% و آزادگان درصورت دارا بودن مدت حضور در جبهه، به ارگان ذیربط مراجعه و با ارائه کارت جانبازی و یا آزادگی، فرم مخصوص استفاده از مدت حضور در جبهه را تکمیل نمایند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از ثبت نام توسط نهاد مربوطه مورد تأیید نهایی قرار گیرد و در گزینش نهایی به مدت جبهه معادل شده با درصد جانبازی و مدت اسارت اضافه گردد.

۲) آزاد:

بر اساس قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب مورخ ۸۹/۰۱/۲۹ مجلس شورای اسلامی ده درصد (۱۰%) سهمیه مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر) برای مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به شرط کسب حداقل ۸۰% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه ازاد اختصاص می‌یابد.

هـ: تـذکرات:

۱. داوطلبان ایثارگر طبق مقررات سازمان سنجش آموزش کشور از سهمیه برخوردار می‌باشند.

۲. طلاب خارجی واجد شرایط، بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پذیرفته خواهند شد.

۳. دانشگاه تعهدی نسبت به تأمین خوابگاه دانشجویی ندارد.

۴. پذیرفته‌شدگانی که به هر نحوی از امکانات دانشگاه بصورت رایگان استفاده می‌کنند،  به دانشگاه تعهد می‌سپارند که پس از اتمام دوره در صورت درخواست دانشگاه دو برابر مدت زمان تحصیل در دانشگاه خدمت نمایند.

۵. داوطلب باید حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۶/۳۱ تحصیلات کارشناسی ارشد و یا سطح ۳ خود را به اتمام رسانیده و در صورت قبولی، هنگام ثبت نام باید اصل گواهی مربوطه را به دانشگاه ارائه نماید.ن با نتایج آزمون کتبی اعلام می­‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مجید
مرداد ۷, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ق٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید . ثبت نام ذر مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه (مجازی)
به چه شکل صورت می گیرد ؟ مچکرم

حمید تهرانی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

با سلام
خواستم بدانم که کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان که میخواهم ثبت نام کنم بعد از قبولی در آزمون کلاسها حضوری است یا غیر حضوری هم دارید؟
با تشکر