نخبگان

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۴

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر ،داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 آندسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۷ کدرشته امتحانی(رشته های شناور) به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است نسبت به رفع آن اقدام کنند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در صورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند « هـ » مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۱۷ بهمن ۹۳ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج شده است و داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سروناز خوشرو
بهمن ۱۰, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ

خدا کنه مشکلی تو کارت آدم نباشه
واقعا روزهای آخر بخوای بری دنبال رفع نقص زور داره

داود - ارشد ۹۴
بهمن ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب٫ظ

شاید هفته دیگه این موقع راحت شده باشم :)
کاش این همه نقشه که واسه آینده دارم یادم نره
این روزهای آخر یک ساعت درس میخونم یک ساعت برنامه ریزی می کنم واسه تعطیلات :)

مهدی
بهمن ۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ

دوست عزیز منم مثل شما ام دارم روز شماری میکنم این هفته زودتر تموم شه و خلاص شیم
باز شما یه ساعت میخونی من که اونم نمیخونم !!!!

جواب بدید لطفا
بهمن ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

همراه داشتن کارت ملی حتما الزامی ه؟ مال من همراهم نیست! کپی ش کفایت نمیکنه؟

محمدی
بهمن ۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۷ ب٫ظ

دوست عزیز تا اونجای که من اطلاع دارم حتما باید یکی از مدارک تون همراتون باشه و حتما حتما اصلش
منظورم اینه که کپی کفایت نمیکنه
موفق باشید

اشکان
بهمن ۱۱, ۱۳۹۳ ۳:۴۶ ب٫ظ

همراه داشتن یه کارت شناسایی کفایت میکنه.
میتونین از کارت گواهینامه رانندگی چیزی استفاده کنین