اعلام نتایج فراگیر ارشد پیام نور ۹۴ در اواخر مردادماه

سرپرست دانشگاه پیام نور درجریان بازدید از روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه که صبح امروز برگزار شد، در مورد اعلام نتایج گفت: نتایج این آزمون در اواخر مرداد ۱۳۹۴ انجام می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمدعلی سرلک در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه آزمون با نظم خوبی برگزار شد، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در پنج گروه آزمایشی فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و علوم پایه برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در مورد ظرفیت پذیرش گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون حدود ۱۷ هزار نفر است که ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر به شیوه آموزشی و پژوهشی و ۴۰۰۰ نفر به شیوه الکترونیک پذیرفته خواهند شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این آزمون در ۱۰۱ و ۱۱۸ حوزه امتحانی به صورت همزمان برگزارشد، ادامه داد: همه ۳۱ استان کشور میزبان برگزاری این آزمون بوده‌اند.

سرلک در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون در اواخر مردادماه اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان از ابتدای مهر ۹۴ می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات