اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص جزئیات آزمون های عملی کنکور کارشناسی ارشد ۹۴

سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در ۶ کدرشته‌ آزمون کارشناسی ارشد را روزهای ۷ تا ۹ مردادماه سال ۹۴ اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، سازمان سنجش اطلاعیه کوتاهی در خصوص جزئیات آزمون های عملی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ منتشر کرد :

جزئیات این اطلاعیه به شرح زیر است :

پیرو انتشار اطلاعیه این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی و همچنین پایگاه اینترنتی این سازمان در مورخ ۱۲/۳/۹۴ در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و هم‌چنین برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کد رشته‌های ذیربط، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان هر یک از کد رشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۴ می‌رساند آزمون پروژه عملی کدرشته‌های مذکور در صبح و بعدازظهر روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۷، ۸ و ۹۴/۵/۹ منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب نموده‌اند، بر اساس جدول ذیل برگزار خواهد شد. ضمناً برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه می‌باشند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت می‌باشد و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال بابت هزینه برگزاری آزمون هر پروژه به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم گردیده‌، پرداخت نموده و پس از دریافت کد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت کارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. (داوطلبانی که در دو پروژه شرکت می‌نمایند لازم است در دو مرحله نسبت به پرداخت مبلغ فوق به صورت اینترنتی اقدام نموده و سپس نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه در پروژه مربوط و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند). بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

تبصره: نظر به اینکه در کد رشته امتحانی ۱۳۵۲ (مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می‌گردد، لذا برای آن دسته از داوطلبانی که در هر چهار پروژه کد مذکور مجاز شده باشند، یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده است، که لازم است در صورت تمایل به شرکت در ۱، ۲، ۳ و یا ۴ پروژه، بابت هر یک از پروژه‌های مربوط مبلغ فوق را پرداخت نمایند و سپس نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام نمایند.
کد و نام رشته یا پروژه
روز و تاریخ آزمون
اسکیس معماری(۱۳۵۲) – تصویرسازی (۱۳۵۸)
صبح چهارشنبه ۹۴/۵/۷
اسکیس معماری منظر (۱۳۵۲)- نقاشی (۱۳۵۸)
عصر چهارشنبه ۹۴/۵/۷
مطالعات فرهنگ و معماری ایران (۱۳۵۲) – تجزیه و تحلیل نمایشنامه (۱۳۵۷) – ارتباط تصویری (۱۳۵۸)
صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸
اسکیس معماری داخلی(۱۳۵۲) – نمایشنامه نویسی (۱۳۵۷) – تصویر متحرک (انیمیشن) (۱۳۵۸)
عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸
مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (۱۳۵۰)– اسکیس‌طراحی شهری(۱۳۵۱)
صبح جمعه ۹۴/۵/۹
طراحی پارچه و لباس (۱۳۶۴)
عصر جمعه ۹۴/۵/۹
تذکر:  آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) در تاریخ ۹۴/۳/۸ برگزار شده‌است.
۱- اطلاعات لازم پیرامون آزمون:
(الف) تعداد سؤالات و زمان پاسخگویی، به شرح جدول ذیل می‌باشد:
ردیف
کد رشته
نام پروژه
تعداد سؤال
زمان پاسخگویی
 ۱
۱۳۵۰
برنامه­ریزی شهری، منطقه­ای و مدیریت شهری
۱
۱۸۰ دقیقه
۲
۱۳۵۱
طراحی شهری
۱
۱۸۰ دقیقه
۳
۱۳۵۲
طراحی (اسکیس معماری)
۱
۲۴۰ دقیقه
۴
۱۳۵۲
طراحی (اسکیس معماری منظر)
۱
۲۴۰ دقیقه
۵
۱۳۵۲
طراحی (اسکیس معماری داخلی)
۱
۲۴۰ دقیقه
۶
۱۳۵۲
پروژه تشریحی مطالعات فرهنگ و معماری ایران
۳
۲۴۰ دقیقه
۷
۱۳۵۷
پروژه تشریحی نمایشنامه­نویسی
۱
۱۸۰ دقیقه
۸
۱۳۵۷
پروژه تشریحی تجزیه و تحلیل نمایشنامه­نویسی
۶
۱۸۰ دقیقه
۹
۱۳۵۸
تصویر متحرک
۷
۲۴۰ دقیقه
۱۰
۱۳۵۸
ارتباط تصویری
۲
۲۴۰ دقیقه
۱۱
۱۳۵۸
تصویرسازی
۱
۲۴۰ دقیقه
۱۲
۱۳۵۸
نقاشی
۲
۲۴۰ دقیقه
۱۳
۱۳۶۴
طراحی پارچه و لباس
۲
۲۴۰ دقیقه
(ب) منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه در تاریخ‌های ۹۴/۴/۲۹ و ۹۴/۵/۵ طی اطلاعیه‌ای اعلام خواهدشد.
۲- وسایلی که نیاز است داوطلبان به همراه داشته باشند:
(۱) داوطلبان رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای، مدیریت شهری(کد۱۳۵۰) و طراحی شهری (کد ۱۳۵۱) لازم است مداد و روان‌نویس مشکی، پاک‌کن، مداد تراش و یک تخته شاسی که کاغذ A3 به راحتی روی آن قرار گیرد را به همراه داشته باشند و از آوردن هرگونه ابزار بیان ترسیمی دیگر اکیداً خوداری نمایند. (۲) داوطلبان رشته مجموعه معماری (کد ۱۳۵۲) مجاز هستند کلیه لوازم طراحی و راندو و یک تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵ را همراه داشته باشند. (۳) داوطلبان رشته‌های نقاشی، تصویرسازی و ارتباط تصویری(کد ۱۳۵۸) و طراحی پارچه و لباس(کد ۱۳۶۴) لازم است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵، مداد رنگی، روان نویس (ضخامت‌های مختلف)، ماژیک، گواش، آکریلیک، آب رنگ، قلم مو، قلم نی و مرکب خطاطی، پالت رنگ، خط‌کش، گونیا، شابلون، مداد پاک‌کن، لاک سفید، کاغذ پوستی (ویژه رشته‌های تصویرسازی، ارتباط تصویری و طراحی پارچه و لباس)، گیره تخته شاسی، چسب کاغذی یا نواری در جلسه آزمون به همراه داشته باشند و داوطلبان رشته تصویر متحرک (کد ۱۳۵۸) لازم است مداد طراحی، مداد پاک‌کن و مداد رنگی در جلسه آزمون همراه داشته باشند. (۴) وسایلی را که داوطلبان مجاز به استفاده از آن‌ها نمی‌باشند شامل: رنگ روغن، پاستل گچی، پاستل روغنی، زغال طراحی، اسپری‌های براق کننده و چسبنده، کلیشه‌ی نقوش آماده. (در صورت استفاده کارها ارزیابی نخواهد شد). (۵) کلیه داوطلبان باید مدرک معتبر شناسایی مانند کارت دانشجویی، کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و یا گواهینامه به همراه داشته باشند.
۳- تذکرهای مهم :
(الف) هیچ ‌یک از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم‌برداری و یا عکس‌برداری و غیره (بجز موارد خواسته شده فوق) را ندارند. (ب) استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلبان داده خواهد شد) و تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب خواهد شد. در حین انجام پروژه قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهدشد. (ج) هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع می‌باشد. (د) از آنجائیکه داوطلبان کدرشته امتحانی ۱۳۵۸ فقط می‌توانستند در آزمون دو رشته پروژه‌دار شرکت نمایند چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشده باشد‌‌، برای ایندسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویتهای انتخابی که در زمان انتخاب رشته اعلام نموده‌اند، فقط برای دو رشته پروژه‌دار کارت ورود به جلسه صادر می‌گردد
 بازیگری کد ۱۳۵۷
بدین وسیله از آن دسته داوطلبانی که در رشته بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و حداقل یکی از کد رشته محلهای تحصیلی بازیگری را انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که لازم است برای شرکت در آزمون عملی به شرح ذیل اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مرحله فوق، بمنزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود نخواهد داشت.
 ضمناً شایان ذکر است: داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کد محل تحصیل از رشته بازیگری ننموده‌اند توصیه می‌گردد برای شرکت در آزمون عملی و یا دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام ننمایند.
– مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ براساس جدول زیر از ساعت ۸:۰۰ صبح روزهای تعیین شده و با توجه به دیالوگ‌های ذیل در دانشگاه هنر تهران به نشانی تهران – میدان هفت تیر – خیابان شهید مفتح– جنب ورزشگاه شهید شیرودی – خیابان شهید ورزنده – دانشکده سینما و تئاتر برگزار خواهد شد.
جدول زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری به تفکیک برادران و خواهران
زمان مراجعه برادران
زمان مراجعه خواهران
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
دوشنبه
۹۴/۴/۲۹
از حرف «الف» تا حرف«خ»
پنج‌شنبه
۹۴/۵/۱
از حرف «الف» تا حرف «ح»
سه‌شنبه
۹۴/۴/۳۰
از حرف «د» تا حرف  «ع»
جمعه
۹۴/۵/۲
از حرف «خ» تا حرف «ف»
چهارشنبه
۹۴/۴/۳۱
از حرف «غ» تا حرف «ی»
شنبه
۹۴/۵/۳
از حرف «ق» تا حرف «ی»
– داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون عملی رشته مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۴/۲۴ به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. ضمناً لازم است هزینه برگزاری آزمون عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار ریال) به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده‌، پرداخت نموده و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
– لازم به ذکر است داوطلبان علاوه بر اجرای نقش مربوط مطابق جدول ذیل می‌بایست در روز آزمون عملی اسناد و مدارک مربوط به سوابق بازیگری و تئاتری همراه داشته و همچنین آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به انتخاب داوطلب به مدت ۵ دقیقه و آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به صورت فی‌البداهه به انتخاب اساتید آزمون را داشته باشند.
دیالوک آزمون عملی بازیگری به تفکیک خواهران و برادران
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری- خانم‌ها
نقش اولگا: از اواسط صفحه ۴۹۲ تا اوایل صفحه ۴۹۳ نمایشنامه «سه خواهر» ترجمه سعید حمیدیان و کامران فانی چاپ شده در مجموعه نمایشنامه‌های چخوف – انتشارات قطره ۱۳۷۴
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری- آقایان
نقش مکبث از نمایشنامه مکبث پرده اول – صحنه هفتم – صفحه ۱۳۱۴ از مجموعه آثار نمایشی شکسپیر، ترجمه علاء الدین پازارگادی- جلد دوم، انتشارات سروش – سال ۱۳۷۸
[دستهایش را به گردن هردو خواهر می‌اندازد.] آن دسته موزیک با چه وجد و غروری می‌زند – احساس می‌کنم میل دارم زندگی کنم! خدای مهربان! سالها میگذرد و همه مان برای ابد از میان می‌رویم و کاملاً فراموش می‌شویم. صورت‌هامان و صداهامان فراموش می‌شوند و مردم حتی نمی‌دانند که روزگاری سه تا آدم مثل ما اینجا بوده‌اند … اما شاید رنجهای ما برای مردمی که بعد از ما می‌آیند مفهوم سعادت داشته باشد … زمانی می‌رسد صلح و سعادت در جهان حکمفرماست و آن وقت از ماها با لطف و آمرزش یاد می‌کنند. نه، خواهرهای عزیزم، هنوز زندگی برای ما تمام شده نیست! ما زندگی می‌کنیم! دسته موزیک دارد با وجد و سرور می‌زند – شاید اگر یک کمی دیگر صبر داشته باشیم بفهمیم چرا زندگی می‌کنیم، چرا رنج می‌بریم … آه ای کاش فقط می‌دانستیم … کاش فقط می‌دانستیم!
 
مکبث وارد می‌شود.
مکبث [با خود] اگر قضیه با انجام آن خاتمه می‌یافت، یعنی اگر از نتایج بعدی قتل جلوگیری می‌شد، به طوری که کامیابی را به این طریق نصیب من می‌ساخت بهتر بود که بی درنگ اجرا شود. زیرا به این ترتیب تنها با یک ضربه و دیگر هیچ، آغاز و پایان قضایا صورت می‌گرفت و آماده بودیم که در این نقطه و این لحظه خود را بخاطر آینده به خطر اندازیم. ولی دراین مورد هنوز در معرض قضاوت دیگران هستیم و نتایج اعمال خونینی که به آنها می‌آموزیم بار دیگر به سوی خود ما که بانی آنیم می‌گردد و عدالت بی طرف جام زهرآگین ما را بر لبان خود ما می‌گذارد. ورود او به این خانه مبتنی به اعتماد دوگانه است؛ یکی این که من خویشاوند و رعیت اویم، که هردو چنین عملی را محکوم می‌سازد؛ دیگر اینکه میزبان اویم و به جای خنجر کشیدن به روی او بایستی در را محکم به روی قاتل او ببندم. از آن گذشته، دنکان در استفاده از قدرت سلطنتی خود چنان جنبه رافت را پیش گرفته، و در مقام بلند خویش آن قدر بی‌گناه بود که خصایص نیکش چون صور اسرافیل بر ضد جرم قتل او فریاد خواهند کشید و آن را مستحق نفرین و لعنت خواهد ساخت. حس ترحم، چون نوزادی عریان یا چون فرشته‌ای آسمانی بر روی توسن باد نشسته و این عمل قبیح را به چشم همه کس خواهد کشید، به طوری که فراوانی قطرات اشک ما از شدت باد خواهد کاست و آن را فرو خواهد نشاند. من مهمیزی برای برانگیختن قصد خود جز جاه طلبی ندارم. از فرط شتاب، چنان خیزی به طرف زین برمی‌دارم که از آن سو به زیر خواهم افتاد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات