نخبگان

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ دانشگاه تبریز از سایر دانشگاهها و ده درصد دوم داخل دانشگاه

دانشگاه تبریز در نظر دارد در مرحله دوم پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از سایر دانشگاه ها هم دانشجو بپذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، به اطلاع دانشجویان کارشناسی دانشگاه تبریز و سایر دانشگاههای کشور می رساند که بر اساس«آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» مصوب ۹۳/۴/۱۱ و ابلاغی ۹۳/۵/۵ به شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ و اصلاحیه شماره ۲۱/۱۱۴۳۷۴ مورخه ۹۳/۶/۳۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( لینک آیین نامه مذکور)، دانشگاه تبریز در تمامی رشته ها و گرایش های موجود از میان دانشجویان کارشناسی پیوسته برتر با شرط ذیل دانشجو می پذیرد ،

۱- داوطلب متقاضی از دانشگاه تبریزجزو بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

۲ – داوطلب متقاضی از سایر دانشگاههای کشور(اعم از دولتی، پیام نور، آزاد، پردیس،جامع علمی کاربردی و ….)رتبه اول دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

حائزین شرایط می توانند درخواست خود را با تکمیل فرمها و مدارک ذیل از تاریخ ۳ تیر تا آخر وقت ادرای ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ به آدرس تبریز – دانشگاه تبریز – گروه حمایت از استعدادهای درخشان (مستقر در ساختمان کتابخانه مرکزی) – کد پستی ۵۱۶۶۶۱۶۴۷۱ ارسال نمایند.

مدارک لازم:

۱ – فرم شماره ۱ (بهمراه الصاق عکس) (دریافت فایل)

۲ – فرم شماره ۲ (دریافت فایل)

۳- کپی شناسنامه

۴- کپی کارت ملی

۵ – کارنامه کل تحصیلی ( از اداره آموزش دانشکده اخذ شود)

۶ – واریز فیش بانکی به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۷۲۲۰۴۳۰۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه تبریز کد ۴۵۴۴ بنام حساب اختصاصی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز و ارسال اصل آن بهمراه سایر مدارک.

توضیحات:

۱- قبل از تکمیل و ارسال مدارک حتما آیین نامه مذکور مطالعه گردد.

۲ – مدارک ارسالی و مبلغ واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۳ – بر اساس آیین نامه، دانشگاه از پذیرش مدارک دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معذور است.

۴ – پذیرش دانشجو از سایر دانشگاهها اعم از دولتی و غیره به شرط رتبه اولی انجام خواهد شد.

۵ – ارسال مدارک فقط از طریق پست انجام گیرد و از تحویل دستی مدارک خودداری گردد.

۶- مطابق آیین نامه یاد شده ، دانشجویانی که طول تحصیل آنان بیشتر از ۸ نیمسال بوده و از زمان فارغ التحصیلی شان بیشتر از یک ترم گذشته باشد مجاز به استفاده از این فراخوان نمی باشند.

۷ – دانشجویان دانشگاه تبریز که جزو ده درصد کلاس بوده و قبلا مدارک خود را ارسال نموده اند از ارسال مجدد مدارک خوداری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نرمین
مهر ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۲۲ ب٫ظ

با سلام
من هم سال ٨۶ فارغ التحصیل شدم یعنی ما ها که بیشتر از یک ترم گزشته از فارغ التحصیلیمون نمیتونیم بدون کنکور شرکت کنیم ؟؟؟؟؟؟

سهیلا
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

من سال ۷۳ فارغ اتحصیل شدم و رتبه دوم در میا ن ورودی هم دوره و هم رشته های خودم بودم ( کارشناسی زبان انگلیسی) آیا میتوانم در پذیرش دانشجو بدون کنکور این دانشگاه شرکت کنم؟ متشکر از پاسختون

maria
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سلام دوست عزیز
همونطور که در خبر ذکر شده ، مطابق آیین نامه یاد شده ، دانشجویانی که طول تحصیل آنان بیشتر از ۸ نیمسال بوده و از زمان فارغ التحصیلی شان بیشتر از یک ترم گذشته باشد مجاز به استفاده از این فراخوان نمی باشند.

فرزانه
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۰ ق٫ظ

سلام
ممنون از اطلاع رسانی تون