نخبگان

اعلام جزئیات آزمون عملی ۶ کدرشته کنکور ارشد ۹۴

جزئیات آزمون های تشریحی و عملی ۶ کدرشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کدرشته‌های ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۴ آزمون کارشناسی ارشد از صبح امروز چهارشنبه ۷ مردادماه آغاز شده است و در بعدازظهر  چهارشنبه و صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ مردادماه نیز ادامه دارد.

آزمون پروژه عملی این کدرشته‌ها منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را انتخاب کرده اند برگزار می شود.

در کد رشته امتحانی ۱۳۵۲ (مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می شود و برای آن دسته از داوطلبانی که در هر چهار پروژه کد مذکور مجاز شده باشند، یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده است، که لازم است در صورت تمایل به شرکت در ۱، ۲، ۳ و یا ۴ پروژه، پس از پرداخت هزینه پروژه‌ نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام کنند.

کد و نام رشته یا پروژهروز و تاریخ آزمونتعداد سؤالزمان پاسخگویی
اسکیس معماری(۱۳۵۲)صبح چهارشنبه ۹۴/۵/۷۱۲۴۰ دقیقه
تصویرسازی (۱۳۵۸)صبح چهارشنبه ۹۴/۵/۷۱۲۴۰ دقیقه
اسکیس معماری منظر (۱۳۵۲)عصر چهارشنبه ۹۴/۵/۷۱۲۴۰ دقیقه
 نقاشی (۱۳۵۸)عصر چهارشنبه ۹۴/۵/۷۲۲۴۰ دقیقه
مطالعات فرهنگ و معماری ایران (۱۳۵۲)صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸۳۲۴۰ دقیقه
تجزیه و تحلیل نمایشنامه (۱۳۵۷)صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸۶۱۸۰ دقیقه
ارتباط تصویری (۱۳۵۸)صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸۲۲۴۰ دقیقه
اسکیس معماری داخلی(۱۳۵۲)عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸۱۲۴۰ دقیقه
نمایشنامه نویسی (۱۳۵۷)عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸۱۱۸۰ دقیقه
تصویر متحرک (انیمیشن) (۱۳۵۸)عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸۷۲۴۰ دقیقه
مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (۱۳۵۰)صبح جمعه ۹۴/۵/۹۱۱۸۰ دقیقه
اسکیس‌طراحی شهری(۱۳۵۱)صبح جمعه ۹۴/۵/۹۱۱۸۰ دقیقه
طراحی پارچه و لباس (۱۳۶۴)عصر جمعه ۹۴/۵/۹۲۲۴۰ دقیقه

 

تذکر:  آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) پیش از این در ۸ خرداد ماه ۹۴ برگزار شده‌است.

وسایلی که نیاز است داوطلبان به همراه داشته باشند:

داوطلبان رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای، مدیریت شهری (کد۱۳۵۰) و طراحی شهری (کد ۱۳۵۱) لازم است مداد و روان‌نویس مشکی، پاک‌کن، مداد تراش و یک تخته شاسی که کاغذبه راحتی روی آن قرار گیرد را به همراه داشته باشند و از آوردن هرگونه ابزار بیان ترسیمی دیگر اکیداً خوداری کنند.

داوطلبان رشته مجموعه معماری (کد ۱۳۵۲) مجاز هستند کلیه لوازم طراحی و راندو و یک تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵ را همراه داشته باشند.

داوطلبان رشته‌های نقاشی، تصویرسازی و ارتباط تصویری(کد ۱۳۵۸) و طراحی پارچه و لباس(کد ۱۳۶۴) لازم است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵، مداد رنگی، روان نویس (ضخامت‌های مختلف)، ماژیک، گواش، آکریلیک، آب رنگ، قلم مو، قلم نی و مرکب خطاطی، پالت رنگ، خط‌کش، گونیا، شابلون، مداد پاک‌کن، لاک سفید، کاغذ پوستی (ویژه رشته‌های تصویرسازی، ارتباط تصویری و طراحی پارچه و لباس)، گیره تخته شاسی، چسب کاغذی یا نواری در جلسه آزمون به همراه داشته باشند. 

داوطلبان رشته تصویر متحرک (کد ۱۳۵۸) لازم است مداد طراحی، مداد پاک‌کن و مداد رنگی در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

وسایلی که داوطلبان مجاز به استفاده از آن‌ها نیستند

وسایلی که داوطلبان مجاز به استفاده از آن‌ها نیستند شامل: رنگ روغن، پاستل گچی، پاستل روغنی، زغال طراحی، اسپری‌های براق کننده و چسبنده، کلیشه‌ی نقوش آماده. (در صورت استفاده کارها ارزیابی نخواهد شد).

داوطلبان حق استفاده از وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم‌برداری و یا عکس‌برداری و غیره (بجز موارد خواسته شده فوق) را ندارند.

استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلبان داده خواهد شد) و تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب خواهد شد.

در حین انجام پروژه قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهدشد.

هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع است.

از آنجائیکه داوطلبان کدرشته امتحانی ۱۳۵۸ فقط می‌توانستند در آزمون دو رشته پروژه‌دار شرکت کنند چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشده باشد‌‌، برای ایندسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویتهای انتخابی که در زمان انتخاب رشته اعلام کرده اند، فقط برای دو رشته پروژه‌دار کارت ورود به جلسه صادر شده است. 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات