نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۴ دانشگاه ادیان و مذاهب

دانشگاه ادیان و مذاهب در نظر دارد از میان واجدین شرایط در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجوی بدون آزمون نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، دانشگاه ادیان و مذاهب طی انتشار اطلاعیه ای شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۴-۹۵ این دانشگاه را اعلام کرد .

این اطلاعیه به شرح ذیل منتشر شده است : 

پیرو ابلاغیه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۲۴/۵/۱۳۹۴ و با استناد به آیین‌نامه‌های استعداد درخشان به شماره های ۶۷۲۷۲ و ۷۷۹۴۸ وزارت علوم، دانشگاه ادیان و مذاهب از میان داوطلبان واجد شرایط ذیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون می‌نماید.

شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز به شرح ذیل است

  1. داوطلب پس از ۶ نیم‌سال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۰ واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو ده درصد برتر دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی خود باشد.
  2. حداکثر در ۸ نیم‌سال تحصیلی دانش‌آموخته شود.
  3. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان‌پذیر است.
  4. احراز شرایط در مصاحبه گروه آموزشی دانشگاه

شایان توجه است داوطلبان برای شرکت در طرح استعدادهای درخشان، با عنایت به بند ۱-۳ از ماده یک آیین‌نامه پذیرش استعدادهای درخشان که کسب حداقل ۱۰ امتیاز پژوهشی را الزامی می‌داند، ارائه دو مقاله علمی ـ پژوهشی مرتبط با پایان‌نامه و یا یک مقاله علمی ـ پژوهشی و یک بار برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی بین‌المللی مانند خوارزمی، فارابی، رازی و ابن‌سینا الزامی می‌باشد.

هم‌چنین پرداخت شهریه در مقطع در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان غیرطلبه الزامی است. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، واجدان شرایط می‌توانند جهت ثبت نام از تاریخ هشتم شهریورماه تا بیست و پنجم شهریورماه ۱۳۹۴ به سامانه ثبت نام سایت دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی azmoon.urd.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
راضیه رضایی
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ق٫ظ

من اسم نویسی کردم در بدون کنکور می خواستم ببینم برای مصاحبه اطلاع می دید