نخبگان

اعلام جزئیات ثبت نام متقاضیان آزمون واحدهای بین المللی کارشناسی ارشد آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از پذیرش دانشجو در واحدهای بین المللی و برون مرزی این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال دوم ۹۵-۹۴ از طریق برگزاری آزمون اختصاصی خبر داد .

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت : امکان ثبت نام این دسته از متقاضیان از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه از طریق مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmon.org و امکان حداکثر ۴۰ رشته / محل فراهم شده است

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق دستور العمل و اطلاع از رشته / محل های ارائه شده قبل از تهیه کارت اعتباری و ثبت نام در این سامانه ، خاطر نشان کرد : آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل دروس زبان عمومی و هوش و استعداد تحصیلی می باشد و در روز جمعه ۱۸ دی ماه ، به صورت متمرکز و تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد .

او ادامه داد : پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد منوط به شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره لازم خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون تا پایان بهمن ماه اعلام میشود و شروع به تحصیل آنان نیمسال دوم ۹۵-۹۴ می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات