طرح پردیس‌های دانشگاهی در دست تدوین

معاون آموزشی وزیز علوم گفت: طرح پردیس های دانشگاهی در دست تدوین است و جزئیات آن در آینده نزدیک اعلام می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت بازنگری سازوکار پردیس های دانشگاهی گفت: طرح پردیس های دانشگاهی در دست تدوین است.

وی ادامه داد:  گروهی را تعیین کرده ایم که دراین خصوص مشغول فعالیت هستند و امیدوارم در آینده نه چندان دور به جمع بندی برسیم .

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: دراین طرح، سیاست، فعالیت و پذیرش دانشجو در پردیس ها در دست بررسی است که به محض اینکه تدوین و نهایی شد، آن را اعلام می کنیم.

به گزارش مهر، پیش از این معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرده بود ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که اهداف اعلام شده در پردیس های دانشگاهی محقق نشده ؛ برای همین ساز و کار آن مجدد بررسی می‌شود.

پردیس های خودگردان دانشگاهها چند سالی است که برای پذیرش دانشجو با شهریه یا همان پذیرش پولی اقدام می کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ق٫ظ

سلام ـ اگه مسعولان عزیز از اساتید دانشگاهی سوال کنند که بچه های پردیس نسبت بهبچه های روزانه در چه وضعیتی قرار دارند مطمعن هستم که می گویند در یک سطح هستند ـ من خودم را در نظر می گیرم به دلیل اینکه لیسانسم دانشگاه ازاد بود و رشته ای که می خوندم کنکور کارشناسی ارشد دولتی نداشت و وزارت علوم بدون برنامه ریزی برای دانشجویان امثال من کنکور اون رشته را حذف کرد و مجبور شدم برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته لیسانسم از طریق رشته دیگری که هیچ ربطی به رشته لیسانسم نداشت کنکور بدم وبا توجه به اینکه منابع کنکور با اون دروسی که لیسانس بودم تفاوت داشت نتوانستم روزانه قبول شوم و پردیس را قبول شدم حالا روی کلاس های پردیس که با بچه های روزانه تشکیل می شه هیچ کدام از اونا مثل من بلد نیستندـ از طرفی بعضی دانشگاهها چرا شبانه نمی گیرن و ظرفیت را فقط روزانه و پردیس می گذراند و برای پردیسی ها با این همه هزینه بالا مدرک بی معتبری صادر میکنند نمونه بی معتبری اینه که اگه معدل بالای ۱۷ باشه و کلی کار پژوهشی و ۰۰۰۰۰ انجام داده باشی نمی توان ازشرایط بدون کنکور برای مقاطع بالا… ادامه نظر»

مهمان
آذر ۷, ۱۳۹۴ ۳:۱۶ ب٫ظ

ما که پردیسی هستیم باید با این خبر خوشحال بشیم یاناراحت؟؟ دقیقا مخالفت هایی که داره میشه مخالفتهایی است که در مقابل دوره شبانه هم شد …. بنظرم طول میکشه تا جابیفته …درهرصورت جلوی مهاجرت من و امثال من رو شدیدا گرفت . فقط ای کاش نوع دوره در مدرک درج نمیشد یا مثلا فقط روزانه ها درج میشدند اونم بخاطر گذراندن تعهد خدمتشان ….. چون وقتی همگی سر یک کلاس میشینیم و گاهی از روزانه ها هم بهترکار کردیم دیگه چه فرقی میکنه که این همه حساسیت نشون میدن.؟؟؟ امیدوارم به جمع بندی برسند که به نفع همه باشه