نخبگان

اعلام ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی در سال ۹۵

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی از اعلام ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برای سال ۹۵ خبر داد.
جعفر کیوانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال گذشته هزار و ۸۹۴ دانشجوی ارشد در دانشگاه خوارزمی پذیرفته شدند که این تعداد در سال جاری با ۱۲ درصد افزایش به ۲ هزار و ۱۲۲ دانشجو رسید.
وی ادامه داد: سال گذشته ۲۴۶ دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی پذیرفته شدند که امسال این تعداد به ۳۱۵ دانشجو، معادل ۲۵ درصد افزایش یافت.
کیوانی با اشاره به ظرفیت کارشناسی، اظهار داشت: با توجه به حفظ ظرفیت های موجود و تجمیع دوره های کارشناسی از سوی وزارت علوم، پیش بینی می شود ظرفیت این مقطع هشت درصد کاهش پیدا کند.
معاون آموزشی تکمیلی دانشگاه خوارزمی با اشاره به پذیرش دانشجویان نخبه در این دانشگاه خاطر نشان کرد: طبق آیین نامه وزارت علوم در رابطه با پذیرش دانشجویان استعداد درخشان با توجه به شرایط اعلام شده، دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در سایت دانشگاه ثبت نام کنند و بعد از بررسی نهایی، دانشجویان را پذیرش کنیم.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات