نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۵ دانشگاه صنعتی ارومیه

مهلت ثبت‌نام فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تا ۲۵ اردیبهشت ماه می باشد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در متن اطلاعیه منتشر شده از سوی این دانشگاه در رابطه با پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال ۱۳۹۵ آمده است:

به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه صنعتی ارومیه و سایر دانشگاه های کشور می رساند که بر اساس «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» به شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۰۵/۰۵ و ابلاغیه شماره ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۹۴/۰۵/۲۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی ارومیه از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته که واجد شرایط آیین نامه های مذکور می باشند، بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

فهرست رشته های دارای پذیرش

sURMIA

شرایط اختصاصی:

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم ‏ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال (نه نیمسال طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی)دانش آموخته شوند.

۲- دانشجویانی که در طول شش نیمسال دانش ‏آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم‏ ورودی خود باشند.

۳- برگزیدگان رتبه‏ های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‏ های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، در صورت پذیرش از سوی گروه آموزشی مربوطه مشروط بر دارا بودن سایر شرایط، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

۴- دانشجویان کارشناسی پیوسته دانشگاه صنعتی ارومیه که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ده تا بیست درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم ‏ورودی خود قرار می گیرند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته می شوند نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام:

متقاضیان می توانند مدارک خود را تا تاریخ ۹۵/۰۲/۲۵ به آدرس تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی ارومیه ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱- تکمیل فرم

۲- گواهی مقطع کارشناسی

۳- ریزنمرات مقطع کارشناسی تا پایان نیمسال هفتم

۴- کپی شناسنامه و کارت ملی

۵- یک قطعه عکس ۳*۴

۶- اصل رسید فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰هزار ریال به شماره حساب ۲۱۷۸۷۲۰۰۲۵۰۰۶ به نام عواید اختصاصی دانشگاه صنعتی ارومیه نزد بانک ملی قابل پرداخت در کلیه شعب

۷- توصیه نامه محرمانه از دو نفر از اساتید مقطع کارشناسی

۸- گواهی و مستندات سوابق پژوهشی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات