پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

تعیین ظرفیت رشته محل های دانشگاه آزاد طبق طرح سنجش و پذیرش

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم رعایت سقف پذیرش ۲۰ نفری در هر کد رشته کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه آزاد تأکید کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر علوم با اشاره به ابلاغ طرح سنجش و پذیرش دانشجو، گفت: با توجه به ابلاغ این طرح، دانشگاه آزاد تحت نظارت وزارت علوم و طبق مقررات ظرفیت می‌گیرد.

محمد فرهادی  در رابطه با نحوه تعیین ظرفیت رشته‌های دانشگاه آزاد از سال تحصیلی آینده، گفت: با توجه به طرح سنجش و پذیرش دانشجو که ابلاغ شده است، ظرفیت دانشگاه آزاد نیز مانند دانشگاه‌های دیگر تحت نظارت وزارت علوم و طبق مقررات تعیین می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دانشگاه آزاد می‌تواند برحسب ظرفیت‌های تعیین شده، در تمام رشته‌‌محل‌هایی که رسمیت دارد و در مقاطع تحصیلی مختلف دانشجو بگیرد.

وزیر علوم تاکید کرد: به طور مثال در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت ۲۰ نفر و در مقطع دکتر ۵ تا ۷ نفر است که دانشگاه آزاد هم مانند دانشگاه‌های دیگر با این ظرفیت می‌تواند پذیرش دانشجو داشته باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۱۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
fatemeh
آذر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی هست دکتری حسابداری شرکت کرده باشه؟!
خیلی سخته قبولیش؟!من برای سال ۹۵ قبول نشدم امکانش هست تکمیل ظرفیت بهمن قبول شم؟!

niloo
تیر ۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ق٫ظ

سلام هادی.منظورت یک و هفت درصده یا ۱۷ ( هفده ) درصد؟

هادی-حسابداری
تیر ۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

سلام یک ممیز هفت دهم

zahra
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام آقا هادی . شما که پارسال تربت حیدریه قبول شدید بعد درصد هاتون بالا بود ؟ میشه بگید چند بودن درصدهاتون لطفا ؟؟

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

سلام من ی ۲۰ درصد زدم .ی ۸.۵ درصد دو سه درسم ۱.۷ زبانم هم سفید بود

zahra
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ب٫ظ

واقعا؟؟؟ ایشالا امسال همونجا ک میخواهی قبول بشی . منم هم قبول بشم. همه مون قبول بشیم …..

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

بعله واقعا ? ان شاء الله

niloo
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ق٫ظ

منظورتان رو متوجه نمیشم آقا هادی

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

یعنی اگه اشتباه هم وارد کردی تاثیری نداره من خودم یسال اشتباه زدم پرسیدم گفتن الکیه معدل اگه ۲۰ هم ثبت کنی تاثیری نداره ۱۲ هم ثبت کنی مهم نیست. نگران نباش

niloo
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

آقا هادی من به مشکل دیگری که دارم و بیش از حد نگران کرده اینه که من متاسفانه فکر کردم معدل لیسانسم ۱۳:۵۰ هستش و همین معدل توی ثبت نام دانشگاه آزاد نوشتم اما بعد متوجه شدم معدل لیسانسم ۱۳:۲۵هست. حالا خیلی نگرانم که چی میشه. من باید جه کار کنم؟؟؟؟؟خواهش میکنم جواب بدید.

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

اصلا مهم نیست تو با آزمون

دانشجوی ارشد
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

با سلام خدمت خانم مشاور و دوستان خوبم . بنده دانشجوی ترم یک ارشد هستم
حدود چند ماه پیش از طریق این سایت با دوستانی عزیز از اقسا نقاط کشور آشنا شدم که هر کدام دغدغه ی قبولی در رشته و شهر خود را داشتند
از بین آنها تنها پیام های آقای هادی رو میبینم. امیدوارم هر آنچه که دوستان میخواهند به خواست خداوند برایشان رقم خورد. موفق و موید باشید. :)

هادی-حسابداری
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام. اگه خدا بخواد امسال ماهم میشیم دانشجو?ان شاء الله شماهم موفق باشی دوست عزیز

zahra
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ

آقا هادی مگه پارسال ک قبول شدی نرفتی اصلا شما ؟؟؟؟

هادی-حسابداری
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

نه من قبول شدم تربت حیدریه و نرفتم منتظر جابجایی و تکمیل بهمن بودم که اونم سرکاری بود

niloo
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

واقعا مرسی آقا هادی. خیلی گل و مهربونی. انشاءالله اول شیرینی قبولیه تو. ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧•☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

هادی-حسابداری
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

مرسی?آن شاء الله قبولی هممون

zahra
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ

بچه ها دعا کنید قبول بشیم همه مون با رتبه ی خوبی . واسه منم دعا کنیذ قبول بشم . توکلم ب خدا که خیلی هست خب. خیلی هم میخام فکرشو نکنم و نگران نباشما اما فکرشو میکنم و نگران میشم …..

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

توکل برخدا?

niloo
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

ممنون هادی. کاملا حق با توهه. دیگه نگرانی کافیه. ولی من یک دقیقه امیدوارم یه دقیقه ناامید. خودم هم واقعا از این استرس کلافه میشم که نکنه سوالاتی که فکر میکنم درست زدم اشتباه زده باشم و غیره. من از دست این فکرهای منفی هیچ وقت راحتی نداشتم به خدا.

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

ار کجا معلوم اونایی که فک میکنی اشتباست درست از آب در نیاد؟ راجب چیزی که اصلا معلوم نیست چرا آخه نگرانی؟هیچ جای نگرانی نیست. اگه شهرستان کوچیک بخوای بری حتما قبولی میاری پس نگران نباش

niloo
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ

ممنون هادی. کاملا حق با توهه. دیگه نگرانی کافیه. ولی من به دقیقه امیدوارم به دقیقه ناامید. خودم هم واقعا از این استرس کلافه میشم که نکته سوالاتی که فکر میکنم درست زدم اشتباه زده باشم و غیره. من از دست این فکرهایی منفی هیچ وقت راحتی نداشتم به خدا.

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ

ببینید دوستان واسه چندمین بار میگم نگران نباشید.دلیلی برای نگرانی نیست.رقابت از نظر درجه سختی اول تهران.بعد هم مراکز استان بعدم البته خیلی خفیف تر بین شهرهای استان گیلان و مازندران بخاطر نزدیکیشون! البته این رقابت تو مرکز استان محدود به چند رشته حسابداری و حقوق روان هستش و حالا یکی دوتا رشته دیگه. مث آب خوردن قبول میشین شهرستان پس اصلا نگران نباشید. رقابت در شهرستان ها اینقدر کم که تو خیلی هاشون اصلا تعداد اینقدر کمه که کلاس تشکیل نمیشه! بعنوان مثال پارسال یکی از بچه های همین سایت مدیریت اجرایی طبس آورده بود (که رشته نسبتا شلوغی هم هست ) بعد کلاس طبس تشکیل نشده بود گفتن برید یزد ثبت نام کنید که شهر خودشم هست .یعنی اینقدر شهرستان قبول قبولشان راحت. ان شاء الله قبول بشیم

zahra
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ

سلام شما الان گفتید رقابت توی رشته ی روان شناسی هم زیاده. وای خدای من

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

خخخخخ ببین رشته من شلوغ ترین رشته است با بیش از ۴۸۰۰۰ متقاضی اما اصلا ارزش این رو نداره آدم نگران باشه! پارسال همین استرس هارو داشتم.

مینا
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

وای نگو یعنی رشته ما اینقدر متقاضی داره؟؟؟؟

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

تازه بیش از ۴۸۰۰۰ نفر.اینو از اون همه لشکری که اومده بودن سوله دانشگاه آزاد آزمون بدن ۹۰ درصدشون هم حسابداری بودن باید حدس میزدی. …بیشتر از همه رشته ها

مینا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

توی سوله دانشگاه آزاد که همه رشته ها باهم بودن،تازه من فکر کردم امسال که حوزه امتحان یکی شده متقاضیا کمتر شدن

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اونایی که دیدی فقط دو رشته حسابداری بودن و روانشناسی! ۸۰ درصدشونم فک کنم حسابداری بودن!من پسرا روشمردم حدود ۳۵۰ نفر بودن

هادی-حسابداری
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

ولی از پارسال یکم کمتر بودن شرکت کننده ها

niloo
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام آقا مجید احسنت به شما برادر.فقط ای کاش میپرسیدی پس این اعلامیه ها و بیانیه هایی که از خود سنجش و پذیرش آزاد هست چی؛؟؟؟ مثلا همین بیانیه ای که توی همین مستر تست تو همین قسمتی که ما به هم پیام میدیم هستش پس چی.

مجید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

خواهش میکنم،گفتن فقط طرح آزمون جامع مطرحه،به غیر از اون هیچ حرف و حدیثی از بابت سقف پذیرش نداریم.ظرفیت ها سرجاشه مثل پارسال.

مجید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ

سلام به همه دوستان عزیزم،ضمن تشکر از پیگیری های آقا رضا و آقا هادی،بنده امروز به دانشگاه آزاد تبریز که یکی از واحدهای بزرگ و معتبر دانشگاه آزاد هستش مراجعه کردم،هم از اداره آموزش و هم از مدیر گروه رشته خودم سوال کردم درباره سقف پذیرش،که هر دو رد کردن و حتی گفتن چنین چیزی وجود نداره و کاهش ظرفیتی درکار نخواهد بود.و گفتن همش شایعات طرح جامع هستش که هنوز اجرایی نیست.

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام مرسی بابت پیگیریت

مجید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ

ارادتمند

zahra
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام آقا مجید یه دنیا سپاس ک دل گرمی دادی ب ما . اما چ فایده وقتی رقابت تو رشته ی روان شناسی هم خیلی زیاده . اگه قبول نشم خیلی بد میشه

مجید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

زیاد هم خودتون رو درگیر نکنین،آقا هادی بیراه نمیگن،حرفشون منطقیه.مابقی رو هم توکل کنین به خدا

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب٫ظ

ببین نفس جون من الان متوجه شدم که تو لیست انتخاب شهرهای رشته ای که توی ارشد آزاد امتحان دادم یک شهر نبوده و درست دوستم همو شهرو انتخاب کرده. حالا من نمیدونم مشکل از منه یا آون خیلی نگرانیم. چون ما ترتیب انتخاب شهرامون مثل هم بوده اما انتخاب ۴ آون شده اندیمشک و انتخاب ۴ من شده شادگان. البته من خودم شادگانو انتخاب کردم و اونم اندیمشک و. ولی من نمیدونستم تو لیست شهرهامون اندیمشک هم بوده یعنی به خدا من اصلا تو لیستم اندیمشک نداشتم وگرنه حتما انتخاب میکردم. حتی الان چندبار لیستم چک کردم اندیمشک نبوده درصورت که توی لیست شهرهای دوستم بوده و انتخابش کرده. ببین نفس من خیلی نگرانم تروا آگه میشه راهنماییم کن هانی

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

نمیدونم ب خداچجوریه اینوبایدبپرسی ازخودسنجش

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

خب یا از اول اندیمشک بوده و انتخابش نکردی یا بعد اینکه شما انتخاب کردی اندیمشک اضافه شده و دوستت بهت نگفته. …این امکانشم هست که محدودیت جنسیت داشته باشه اندیمشک برای شما نشه انتخاب کرد برای دوستتون امکان انتخاب وجود داشته باشه

نفس
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

دقیقاهمینومیخواسم بگم، راسی چجوریه بعضی بچه هاسوالارودیدنودرصداشونوخودشون حساب کردن ازکجاپیداکنم؟

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

فقط براساس حدسیات هیچ چیز قطعی نیست چون کلیدی در کار نیست

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۰۷ ب٫ظ

بچه ها همین الان کانال ۴ یک جلسه بزرگی گذاشته که همه رییس های دانشگاه ها وه ویژه رئیس دانشگاه آزاد جناب اقای میرزاده هم حضور دارن. به نظرم ببینید. میونه مهم باشه حتی رهبر هم هستش و همش درمورد اهداف دانشگاه ها صحبت میشه

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ

فقط نفس من یه مشکلی دارم .تو میتونی کمکم کنی هانی ؟؟؟؟؟

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

بگوعزیزم اگه ازدستم براد چرا ک نه

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۶ ب٫ظ

مرسی نفس خدا از زبونت بشنوه عزیزم ..انشاءالله همینطور تو و بقییه بچه ها همه قبول. شن ولی خوب من درصدام خیلیم جالب نیستن.

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

انشاءالله که حتما امسال دانشجویی. تا دو ماه دیگه هم به جودی سر میکنیم تا نتایج بدن که همگی نفس راحت بکشیم. خیلیم دیر نتایج میدن .سوالات امتحان امسال چه طور بودن؟؟؟؟

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

اهوازابادان دزفول شادگان بروجرد خرم ابادخوراسگان فلاوجان شهرضانجف اباد گچساران شهرکرد ایلام کرمانشاه ملایرهمدان اراک شیراز ب نظرت دیگه کجاروانتخاب نکردی بعداسترسم داری ؟

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

نفس تو از کجا میدونی من چی انتخاب کردم؟ ؟؟

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

ی قسمت یادمه نوشته بودی کدوم شهراروزدی خیلی جاهاروزدی مطمن باش قبولی خیلیااسترس دارن چون چندجایی ک میتونن برنوزدن ن هرجایی

zahra
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

نیلو جان من دیروز با حرف آقا رضا تازه یه ذره خیالم راحت شده بود . اما امروز باز دلشوره گرفتم. خداکنه خداکنه همه بچه هایی که هستیم اینجا قبول بشیم . اولیشم من باشم که خیلی نگرانم. من راضیم فقط قبول بشم حالا هرکدوم از انتخابام شد . بچه ها دعا کنید که قبول بشیم

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ

عزیزم زهرا پارسال دانشگاه آزاد واقعا سنگ تموم گذاشت. من به خدا دوستم با تراز ۳۱۱۱ و درصد منفی ۲ و درصد ۸ رشته مترجمی زبان انگلیسی قبول شد و همه رشته های دیگر به همین چنین اما رشته حقوق از بس که ازدحام قبولی داشته این طور پذیرشش کردن. نه زهرا جون امیدوار باش. دیدی که رضا هم رفته پرس و جو کرده. آگه پذیرش مثل پارسال باشه تو با منفیم قبولی جونم. با توجه به اینکه امسال ۱۴۰ هزار نفر کاهش متقاضی هم بوده دیگه جایی واسه ناامیدی نمیمونه.

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

عزیزم من واسه کسایی گفتم ک فقط دانشگاهه محله منطقه خودشونوزدندیافقط دوتامحل رشتروانتخاب کردن چون شانس قبولیشون کمتره کسایی ک همه جاواسه قبولی زدن اینم ک ی بچه میدونه اخرش یجامیگیرنت، شمامثلاجایی نبوده انتخاب نکرده باشیدشمامطمن باش قبولی گلم

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستانه گلم نمیخوام ناامیدتون کنم ولی پارسال بچه هاهمینارومیگفتن ماام خیلی دلمونوخوش کردیم حتی بچه هایی ک درصدایه خوبی زده بودنونگرفت البته رشته حقوق خصوصی فک کن توکلاس۱۰نفردانشجوبیشترنداشت کله صندلیاخالی تکمیل ظرفیتم ک قربونش برم خودتون دیدید اصلادبی عربستان بودازمن ب شمانصیحت زیاددلتونوخوش نکنیددرکنارامیدداشتن درصدیم بزاریدواسه اقبول نشدنتون چون خیلی دل میبندیدب قبولیتون بعدک بیفتیدبدجورحالتون گرفته میشه نصیحته خواهرانه

zahra
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

وای خدای من … یعنی من قبول نمیشم بخدا اینو میدونم

نفس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

عزیزم نگران نباش من فقط میگم دلنبندیهوقبول نشی بعدحالت گرفته شه امیدتوازدس نده ایشالاقبولی

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ق٫ظ

به هر حال بازهم ما این خوشحالی و آسوده خاطر شدن رو مدیون شماییم رضا جان.مرسی

رضا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

انشاالله موفق باشید

niloo
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ق٫ظ

آقا رضا من در ابتدا از شما تشکر کردم و در انتحا در مورد موضوعی سوال کردم که شاید برای خود شما هم جای سوال بوده باشه که چرا اولین بار در تماس تلفنی که حضرت عالی با سنجش مرکزی آزاد داشتین به تایید اعمال قانون سقف پذیرش پرداختن و حال که شما رفتین حضوری به شما گفتن که این قانون سقف پذیرش حداقل برای امسال نیست. و همه شک بنده به این بود. اما این دلیل نمی که شما به راحتی در مورد من قضاوت کنید و بگین من استرس رو دوست دارم و این حرفا .

مجید
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

سلام به همه دوستان،سلام ویژه خدمت برادر عزیزم آقا رضا.برادر دستت درد نکنه که اینقدر پیگیری،انشالله به حرمت ماه مبارک موفق بشی و نتیجه دلخواهت رو بگیری برادر عزیز.مادامی که زحمت کشیدی و رفتی سازمان مرکزی و چنین جوابی دادن،خیال ما هم تا حد زیادی راحت شده،بازهم اگر خبرهای جدید داشتی بگو تو همین پست برامون،اجرت با خدا.دوستان پیشنهاد میکنم زیر همین پست باهم در ارتباط باشیم.ممنونم

رضا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام از من. اختیار داری، ما یک گروهیم و همه با شرایط یکسان، امیدوارم همه قبولی بیاریم و همه این استرسها خاطره شه، من خودم به شخصه از هادی عزیز تشکر میکنم که ابتدا ندای این طرح سقف پذیرش رو بیدار کرد تا به نوعی مجبور شیم پیگیری کنیم، ضمن اینکه هادی جان همیشه خالصانه تمام تجربیاتش رو در اختیار گذاشت که واقعا جای تقدیر داره و تا اونجا که تونست امید داد و از نگرانی ها کاست، امیدوارم هادی هم مثل بقیه زمان اعلام نتایج راضی و خشنود باشه از نتیجه اش! به امید آنروز

هادی-حسابداری
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ممنون رضا جان انجام وظیفه بوده

مجید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

دست آقا هادی هم درد نکنه.همتون پاینده باشین

هادی-حسابداری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

خواهش میکنم

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

رضا جان خیلی ازت مچکرم من شخصا که مردانگی به خرج دادی و رفتی به خاطر مطمئن ساختن ما بچه ها پرس و جو کردی ولی اینجا به سوال پیش میاد که چرا آون هفته که تماس گرفته بودی گفتن این سقف پذیرش واسه ۹۵ هم هست؟ ؟؟؟؟؟

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

واقعا دیگه نمیدونم، حالا فعلا باید به خدا توکل کنیم، اما به نظر میاد شما به شخصه خیلی دوست دارید تو استرس باشید! به قول هادی جان اگه قرار باشه سقف پذیرش داشته باشه هرگز درآمد سیصد میلیاردی نخواهد داشت، پس سقف پذیرش واسه سال های بعد هم کامل نخواهد بود!!!

هادی-حسابداری
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

به جواب های سنجش زیاد اعتنا نکنید. پارسال زنگ میزدن بچه ها راجب جابجایی و تکمیل ساعت ۱۰ میگفتن تکمیل نداریم ساعت ۱۱ زنگ میزدی میگفتن داریم تکمیل…کلا تصمیمات لحظه ای است تو ازاد

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۹ ب٫ظ

آقا رضا یعنی شما رفتین تهران امروز؟ ؟؟؟میشه بدونم از کدوم دانشگاه سوال کردین؟ چرا از خود سنجش و پذیرش مرکزی دانشگاه آزاد تهران نرفتین سوال کنید واسه اطمینان بیشتر.

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

من ساکن تهران هستم، ضمنا من رفتم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد قسمت آموزش، منو ارجاع دادن به قسمت سنجش و پذیرش، یکی از کارمندانش جوابم داد ودر آخر به دلیل اصرارهای من به منظور اطمینان بیشتر خانمی بعنوان مافقشون حرف کارمندش رو تایید کرد، در آخر گفتش نمیتونیم بگیم پذیرشمون چه تعدادی است اما شک نکنید با این سقف پذیرش ۲۰ عدد در هر رشته محل نخواهد بود، فقط باید بدونید که تعداد پذیرش همه واحدها یکسان نخواهد بود، در آخر هم گفتند که مطمئن باشید این سقف پذیرش راامسال نخواهیم داشت، سپس کارمندش به من گفتش امیدوار باشید و حداکثر ۱۷ الی ۱۸ شهریور نتایج اعلام خواهد شد!!!

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۲۷ ب٫ظ

خیلی خیلی خوشحالمون کردی آقا رضا. فقط میگفتی پس این اعلامیه ها وخبرا چین که میگن سقف پذیرش از ۹۵ هستش؟؟؟؟

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

سلام پرسیدم. اتفاقا از همون قسمت سنجش و پذیرش پرسیدم، گفتند احتمالا تحت تاثیر همین طرح ابلاغ شده توی رسانه ها بوده که این جوابها را به شما دادن، اما تاکید کردن که این در مورد این طرح دستورالعمل اجرایی به ما ندادن و مربوط به امسال نیستش، البته گفتن که سقف پذیرش نداریم اما ظرفیت کلیه رشته محلها با هم متفاوت خواهد بود، مثلا ظرفیت پذیرش تهران جنوب با آبادان یکسان نخواهد بود اما به طور کلی چیزی بنام سقف پذیرش اونهم به تعداد ۲۰ تا نخواهیم داشت، اتفاقا من سوال کردم گفتم یعنی میشه امیدوار بود پذیرش همانند سالهای گذشته باشه که گفتند واسه چی نباید باشه، و کلا گفتند امیدوار باشید و منتظر حداکثر ۱۷ یا ۱۸ شهریور ۹۵!!!

zahra
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

وای تو رو خدا راست میگی آقا رضا . مرسی خیلی خیلی خوشحالم کردی . مرسی ازتون یه دنیا تشکر ک زحمت کشیدی

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

حتی سال ۹۶ هم سقف رعایت نمیشه تا جایی که بتونن میگیرند. وقتی دارن ماهی ۳۰۰ میلیارد فقط حقوق میدن باید دانشجو بگیرند

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ

وای آقا رضا داری راست میگی. مرحبا. انشاءالله همین طور که زحمت کشیدی دل مارم شاد کردی خدا دلت هزار برابر شاد باهمان زبون روزه. فقط میپرسیدی بابا پس اگه قانون سقف پذیرشی وجود نداره واسه امسال پس این سازمانی که تو ۳ روز پیش زنگ زدی چرا گفت واسه ۹۵ هم هست و ازطرفی این بیانیه هایی که سنجش داده مثل همینی که تیترش کرده تو وی مستر تست. میگفتی پس این خبرا که میدن یعنی دروغه؟ ؟؟؟؟

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ

رضا جان دمت گرم هرچی از خدا میخوای بهت بده

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

زنده باشی شما دوست گرامی، انشالله که همه بچه ها قبول شن اونجا که دوست دارن پذیرفته شن و صدقه سرشون هم خدا به من نگاه کنه و منم اونجا که دوست دارم قبول شم!!!

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ

سلام بر بروبچ گل گروه، بچه ها خبرهای خوبی واستون دارم، جوینده یابنده است! من الان دارم از مرکز آموزش سازمان دانشگاه آزاد اسلامی میام، اصلا امسال سقف پذیرشی وجود نداره و مطابق روال سابق هستش، ضمنا ۱۷ شهریور یا ۱۸ شهریور نتایج اعلام میشه، حتی خودشون گفتند اصلا نگران نباشید و امیدوار باشید! بچه ها امیدوار باشید، خدایا صد هزار مرتبه شکرت!!!!!!

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

آگه راست میگن این سقف پذیرش رو واسه کنکور آزاد کارشناسی بزارن که بی هیچ معیار حدو حصر و اندازه ای دارن دانشجو میگیرن. طرف هنوز مدرک پیش دانشگاهی نداره ولی حقوق قبول شده. آخه تاکی این بی عدالتیا . آگه قراره درست بشه باید از اول همه چیز درست بشه نه فقط به یک مقطع گیر بدهند.

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام به همگی. باید بگم که این کاملا غیر منطقیه که امتحان جامع برای ورودی های ۹۶ باشه و بعد سقف پذیرش واسه ما، .چون طبیعتا سقف پذیرش درست همراه امتحان با امتحان جامع هستش. من نمیدونم این سفسطه کاری یعنی چی. معلوم نیست چه سیاستی درپیشه. بیچاره آقا میرزاده.

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ق٫ظ

بابا از یک ور خوشحالیم و از ور دیگه واسه این سقف پذیرش ناراحتیم که ای کاش امتحان جامع میگرفتن ولی سقف پذیرشو میزاشتن از ۹۶

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

از سال ۹۶ هم امتحان جامع خواهد بود و هم سقف پذیرش رعایت میشود!

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

من بهت قول میدم سقف پذیرش غیر علوم تحقیقات و چند واحد مطرح رعایت نشه

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام هادی جان. چه عجب داداش، خوبی؟ خدا از زبونت بشنوه عزیزم، لللاهی وجود شما غنیمتی هستش واسه همه بچه های گروه، سپاس از تمام زحماتت!!!!!!!!

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

هادی جان منظور شما این هستش که در آزمون برگزار شده امسال : ۱۳۹۵ سقف پذیرش فقط واسه واحدهای علوم تحقیقات و تهران مرکز و تهران جنوب و تهران شمال و کرج رعایت خواهد شد و ما میتونیم امیدوار باشیم که واسه شهرهایی مثل آبادان و گچساران رعایت نمیشه؟؟؟

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام رضا جان.به نظر من فقط تهران اونم چون تو چشم سقف پذیرش رو رعایت میکنند .شهرستان ها تا جایی که جا داشته باشه دانشجو میگیرن

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ق٫ظ

بابا از یک ور خوشحالیم و از ور دیه واسه این سقف پذیرش ناراحتیم که ای کاش امتحان جامع میگرفتن ولی سقف پذیرشو میزاشتن از ۹۶

niloo
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلام .چه عجب خوبی.وای نگید تروخدا من اصلا دوست ندارم تکمیل ظرفیت ویه به هیچ وجه من الوجوح به تکمیل ظرفیت کوچکترین اعتقادی ندارم وگرنه ۳ سال پیش میرفتم. من دوست دارم همون نتایج شهریور قبول شم.

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

سلام ممنون. انشاءالله که همون مهرماه قبولی خدا بزرگه

مجید
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۹ ق٫ظ

سلام،دوستان ممنون که پیگیری میکنین،آقا رضا اگه ممکنه شما که خوب پیگیر میشی از مرکز سنجش و پذیرش یه آماری بگیرین موثق ببینیم این طرح برای وورودی های ۹۵ اعمال میشه یا نه؟دستتون درد نکنه.شاید از این سردرگمی دربیاییم.

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام و شب بخیر آقا مجید. من کاملا پیگیری کردم، ببین طرح برگزاری آزمون جامع از سال ۹۶ اجرا میشه، یعنی سال آینده کنکور دانشگاه آزاد وجود نداره و متقاضی امتحان سراسری که میده گزینه دانشگاه آزاد هم علامت میزنه و بر اساس همون آزمون شورای سنجش تشخیص میده که کدوم شهر انتخابی مربوط به دانشگاه آزاد میتونه قبول شه، یعنی متقاضی باید حتما سوالات سراسری رو پاسخگو باشه، اتفاقا شورای نگهبان هم بعنوان آخرین نهاد این طرح رو تایید کرده! اما طرح سقف ظرفیت ۲۰ نفره از همین امسال اجرا میشه!!! ولی با همه این اوصاف من به بیانات هادی جان کاملا اعتقاد دارم، یعنی دانشگاه آزاد بعنوان آخرین سال پذیرش حداکثر پذیرش رو خواهد داشت، اما طی دو مرحله، ابتدا نیمه دوم شهریور و سپس تکمیل ظرفیت!!!

مجید
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

عرض ادب،خیلی ممنونم از بذل توجهی که به خرج دادین،دست مریزاد.تقریبا منم با منطق شما موافقم،یعنی فکر میکنم دانشگاه آزاد نهایت استفاده رو خواهد کرد تا به مقاصد مالیش هم برسه ولی بهرحال همچنان اون دلهره و استرس پابرجاست چون من فقط یک شهر بزرگ رو انتخاب کردم و بس.بازهم ممنونم،من هرروز چک میکنم این پست رو،لطفا اگه اطلاعات جدیدی بدست آوردین مارو هم بهره مند کنین.سپاسگذارم

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

میگم رضا جان پس مگه شما میانگین دروس تخصصیتون رو نمیدن تو کارنامه کنکوریتون؟ ؟؟؟از طرفی میگم میانگینی که گرفتین درسته؟ ؟؟آخر خیلی میانگین دروسم کم شد .

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

ببین نیلوفر خانم شما از کجا میدونی درصد هاتو کلیدی منتشر نشده سما استاد هم باشی که همه تست ها رو دقیق بدونی جوابش رو باز ممکن کلید آزاد ی گزینه ای دیگه باشه. خدا بزرگه اینقدر بهش فک نکن. دانشگاه آزاد میدونه امسال احتمالا آخرین سالی باشه که میتونه هرجور بخواد دانشجو بگیره پس اگه زرنگ باشن که هستن حداکثر تعداد ممکن رو میگیرن ب این موضوع شک نداشته باش!محال تومهر یا تکمیل قبولی نیاری برای ی رشته محل

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۳ ب٫ظ

خوب بعد کلا میانگین دوتا تخصصیم بهم میگید چند میشه. باز هم ممنون آقا رضا ممنون

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

مگه درصد دو تا درس تخصصی رو با هم محاسبه میکنن؟ یعنی از پنجاه سوال در نظر گرفته میشه؟

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

اگه با هم درصدشون محاسبه شود میشود : ۱۴.۷ درصد شما

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۲ ب٫ظ

خوب بد کلا میانگین دوتا تخصصیم بهم میکس چند میشه. باز هم ممنون آقا رضا

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ

۳۰ تا سوال بود.خوب حالا باتوجه به آون یکی تخصصیه که ۳۶ درصد شده واین یکی من تخصصیم کلا چند میشه رضا جان؟ ؟؟؟ممنونم

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

درصد شما میشه : ۶.۷ درصد

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ

بچه ها من امروز متوجه یک اشکالی در انتخاب شهر واسه ارشد آزاد شدم.و اونا اینه که من و دوست هردوت رشته آموزش زبانیم ولی متاسفانه امروز متوجه شدم ایشان در لیست انتخاب شهراش یک شهری به نام اندیمشک زده بوده که بنده به هیچ وجه آون شهرو درلیست شهرام نداشتم. الان من چه جور باید بفهمم مشکل از کدوم یک از ماهست؟؟؟اینم به سوپرایز دیگه !!!!!!

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

احتمالا اندیمشک بعدا به رشته محل ها اضافه شده زمانی که شما ثبت نام کردین نبوده در رشته محلها

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ب٫ظ

رضا خان من تو ارشد آزاد رودست خوردم چون درسی رو که بیشترین تمرکز روش کرده بودم و حذف کرده بودن. واسه همین ما ☆[ یک ] ☆ زبان عمومی داشتیم و فقط دوتا تخصصی. حالا در یکی یگه از تخصصیام خیلی نگرانم کرده که فکر میکنم ۱۰ سوالشو جواب دادم و ۶تاش هم غلطه وضریبشم ۳ هست .در این چه درصدی میارم؟ ؟؟ممنونم از پاسخگوییت

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

تعداد سوالاتش رو لطف بفرما اول اعلام کن!

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

اگه تعداد سوالاتت ۲۰ عدد بوده باشه درصد شما در صورت داشتن ۶ عدد پاسخ اشتباه میشه : ۱۰ درصد

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ب٫ظ

رضا خان من تو ارشد آزاد رودست خوردم چون درسی رو که بیشترین تمرکز روش کرده بودم و حذف کرده بودن. واسه همین ما سه زبان عمومی داشتیم و فقط دوتا تخصصی. حالا در یکی یگه از تخصصیام خیلی نگرانم کرده که فکر میکنم ۱۰ سوالشو جواب دادم و ۶تاش هم غلطه وضریبشم ۳ هست .در این چه درصدی میارم؟ ؟؟ممنونم از پاسخگوییت

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

نخیر با اطمینان گفتم، البته اگه تعداد سوالات را درست گفته باشی! تعداد سوالاتش رو لطف بفرما اول اعلام کن!

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ

آقا رضا میبخشیدا به وقت احیانا اشتباه نمیکنید تو درصد گیریهای بنده خدایینکرده؟ ؟؟؟

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

نخیر با اطمینان گفتم، البته اگه تعداد سوالات را درست گفته باشی!

zahra
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ق٫ظ

نیلو جان من بالینی قم . عمومی قم. بالینی آشتیان . شخصیت آشتیان عمومی کاشان . عمومی ساوه. اراک . تفرش. تربیتی قم. تربیتی رودهن. عمومی ورامین . کاش شهر های کوچیک رو هم میزدم . ای کاش فقط

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۴ ق٫ظ

خوب حالا آگه من از درس عمومیم که ۵۰ تابود من ۲۷ تازدم آگه خدایی نکرده ۱۰ تاش غلط باشه. درصدام چند میشه. باتوجه به اینکه ضریب این درسم ۳ است ●●●●

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

با فرض ده اشتباه درصد شما میشه : ۲۷.۳ درصد

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ق٫ظ

زهراجان میگم ترتیب شهرهایی که انتخاب کردی چیه میتونم بدونم به ترتیب چه شهرهایی رو انتخاب کردی هانی؟ ؟؟؟●●●●

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ق٫ظ

زهرا جان میگم ترتیب شهرهایی که انتخاب کردی چیه میتونم بدونم به ترتیب چه شهرهایی رو انتخاب کردی هانی؟ ؟؟؟

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ق٫ظ

یعنی من با همین ۸ درست که ۲ تاش غلط میشه ۳۷ درصد. ترو خدا مطمئنید

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

بله درصد مورو نظر شما میشه ۳۶.۷ درصد

هادی-حسابداری
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۹ ق٫ظ

دوستان میخواید پاسخ هم دیگه رو بدین روی پاسخ دادن کلیک کنید جواب دوستتون رو بدین .اینقدر پیام ها رو پشت هم اضافه میکنید قاطی شده نمیدونم کی به کیه?

zahra
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۹ ق٫ظ

آقا هادی شما پارسال قبول شدی نرفتی؟؟ این ممیزی و پذیرش ۲۰نفر توی هر رشته محل خیلی نگرانم کرده آخه چرا دارن با ما انقد راحت بازی میکنن . من امسال سراسری مجاز نشدم تنها امیدم ب همین آزاده و اونم با این وضعیت پذیرش ناامید شدم

هادی-حسابداری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

آره تربت حیدریه قبول شدم نرفتم .ببین نگران نباش شهر کوچک زده باشی قبولی. نشی تو مهر تکمیل شانس داری شهر کوچیک قبول بی. اصلا نگران نباش

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ق٫ظ

پرترافیک ترین رشته ها طبق اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد حقوق و حسابداری هستند!!!!

هادی-حسابداری
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

پر ترافیک ترین رشته با اختلاف بسیار زیاد حسابداریه! بچه چرا اینقدر نگرانید من شلوغترین رشته رود آرم و نمی گم نگران نیستم اما مث شما استرس ندارم ب اینکه یسالم پشت کنکورم.قبول شدیم شدیم نشدیم هم خیلی مهم نیست اون اندازه که فک میکنید مهم نیست

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ق٫ظ

زهرا خانم شما هیچ جا که قبول نشی تفرش حتما قبولی، نگران نباش!

niloo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ق٫ظ

خوب زهرا منم ارشد سراسری آموزش زبان انگلیسی رو دادم و با رتبم افتضاح مجاز شدم. یعنی از ۱۳ هزار تا شدم ۹۸۹۷ متاسفانه به عبارتی نمیدونم با این اوصاف چه طور میتونیم به آزاد دل ببندیم. ؟؟؟؟

zahra
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

وای نیلو جان خوش ب حالت ک درصد هات بالا میشه منو بگو ک درصدای پایینی دارم . شهر های انتخابی من هم که متقاضی زیاد دارن خدا خودش کمکم کنه

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ق٫ظ

نیلو خانم اگه تعداد تست درس مورد نظر شما ۲۰ تست بوده باشد درصد این درس شما میشود : ۳۶.۷ درصد که با توجه به اینکه درس مورد نظر شما ضریب ۳ هستش درصد مناسبی هستش و من فکر میکنم شما قبولید اما کجا نمیدونم، پس نگران نباشید!!!

zahra
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا شهر هایی ک من انتخاب کردم جز شهر های کوچیک محسوب نمیشن نه؟؟ متقاضی زیاد دارن یعنی؟؟

رضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۰:۱۷ ق٫ظ

روش محاسبه درصد : ابتدا سه برابر تعداد تست درست را بدست بیاور! سپس حاصل را منهای تعداد تست نادرست کن! حال حاصل بدست آمده را بر سه برابر تعداد کل تست تقسیم کن! جواب نهایی را در عدد ۱۰۰ ضرب کن!!!

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

خوب بچه ها واسه منی که یک درس رو فقط۸ تا جواب دادم ضریب ۳ هست و مثلا ۲ تاش غلط باشه چند میشه درصدم؟؟؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

زهرا خانم من درصدهام تقریبا شبیه درصدهای شماست و تنها به شهرهای کوچیک امید دارم، شایدم کارم به تکمیل ظرفیت کشیده بشه، حتما طبق بیانات خودشون با توجه به کاهش ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت خواهیم داشت!

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

سلام نیلو خانم. شما به تاریخ ده فروردین از ممیزی شدن رشته محل ها مطلع بودید و حتی کامنت هم گذاشته بودید، پس چطور الان میفرمایید که پذیرش محدود نخواهد بود؟ فدات شم خب ممیزی شدن رشته محل ها همون سقف ظرفیت هستش دیگه که متاسفانه من به شخصه خبر نداشتم! علنا نوشته که پذیرش سال ۹۵ بر اساس ممیزی شدن رشته محل ها خواهد بود! حالا هم دیگه فقط باید نگاهمون به خدا باشه، ضمنا شما نگران نباش، شما شهر کوچیک کم نزدی و همه شرکت کنندگان آزاد هم توی یه سطح هستن، فقط باید قبول شیم و کارمون به سال دیگه کشیده نشه، هر جا هم قبول شدیم بریم و گول جابجایی و تکمیل رو نخوریم، روز به روز اوضاع خرابتر از دیروز!!!

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا شما چه رشته ای شرکت کردید ؟ درصد هاتون چند شده بود ؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

سلام نیلو خانم. توی گوگل سرچ کن : تعیین ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ۹۵ آزاد بر مبنای ممیزی رشته محل ها !!! متاسفانه به نظر میاد باید فقط خدا کمکمون کنه!

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام بچه ها. من مجددا شنبه با شماره مرکز آزمون دانشگاه آزاد تماس میگیرم و مجددا جویا میشم، واقعا گیج شدم!!

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ

آره عزیزم من دولتی هم دادم همون روان شناسی اما مجاز نشدم. شما که مجاز شدی خب انتخاب رشته انجام بده حتما . خدا رو چ دیدی گلم. ما که داریم اینجا از سردرگمی و بلاتکلیفی سکته میکنیم . کاش خانم مشاور حداقل جواب میدادن

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۱۱ ب٫ظ

زهرا منم باخوندن همین متنی که تو فرستادی شکم گرفته دیگه و بااینکه حال نمیدونم چرا سنجش به رضا خان گفته از ۹۵ عملی میشه. میگم مکه تو دولتیم دادی؟؟؟؟ چه رشته ای؟ ؟؟

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۰۲ ب٫ظ

بچه ها من این مطلب رو توی سایت طرح سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی دیدم

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: طرح سنجش پذیرش تحصیلات تکمیلی از جمله پذیرش دکتری در صورت نهایی شدن برای وازت علوم لازم الاجرا است اما این طرح برای ورودی‌های ۹۵ قابل اجرا نیست. مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح سنجش پذیرش تحصیلات تکمیلی و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: این طرح در مجلس مطرح شده است و البته هنوز نهایی نشده، اما در صورت نهایی و ابلاغ شدن، برای وزارت علوم نیز لازم الاجرا خواهد بود. وی ادامه داد: اما آنچه قابل پیش بینی بوده، این است که مطمئن هستیم که این طرح برای برای وردی‌های ۹۵ قابل اجرا نبوده و برای ورودی های ۹۶ اجرایی خواهد شد. معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: برای ورودی‌های ۹۵ همان روال سابقی که اعلام شده بود، قابل اجرا خواهد بود، که دانشجویان در یک طرح غربالگری آزمون متمرکز جی ار ای « GRE»را گذرانده و سپس به دانشگاه‌ها مراجعه کرده و دانشگاه‌ها با ارزیابی تخصصی آنها را در سیستم خود پذیرش می کنند. به گزارش مهر، کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی به تازگی به تصویب مجلس رسیده است که با وجود تصویب کلیات طرح، مواد ۲ و ۵ طرح،… ادامه نظر»

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۵۱ ب٫ظ

خانم مشاور شما کمکمون کنید . واقعا این قضیه ی کاهش ظرفیت و پذیرش ۲۰ نفر در هر رشته محل صحت داره ؟؟؟ من که از خواب و خوراک افتادم با این درصد های پایینم . آیا واقعا پذیرش تا این حد کم شده ؟ من که توی سراسری هم مجاز نشدم قبولی توی آزاد برام خیلی حیاتی هستش

زهرا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۳۳ ب٫ظ

نیلو جان واقعا از سال ۹۶ اعمال میشه این قضیه ؟؟ پس چرا خانم مشاور هم توی پاسخ به یکی از بچه ها گفته بودن ب احتمال زیاد از کنکوری ک امسال دادیم اعمال میشه پس ؟؟؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

خب نیلو خانم درصدهای ما هم کمه! ولی همه توی آزاد توی یه سطح هستن

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ب٫ظ

رضا خان من توی همون سایتی که گفته بودین مطالب طرح سنجش و پذیرش خوندم ولی آقا نیاسر گفته بود این طرح از ورودیهای ۹۶ عملی میشه نه از ورودی های ۹۵. پس این ملعونا چه طور به شما گفتن از همین ۹۵ عملیه. به خدا دارم عقلم من از دست میدم

مجید
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

کدوم سایت رو میفرمایین نیلو خانوم؟؟یعنی پاک گیج شدیم،یکی هم نیست مارو از این سردرگمی دربیاره

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۳ ب٫ظ

من آموزش زبان انگلیسی ام هانی

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۱ ب٫ظ

وای زهرا راست میگی آخه ۴۰ نفر کجا و ۲۰ نفر کجا. این کارشان غیر قانونیه چون باید همون زمانی که ما میخواستیم بخونیم و خودمونو واسه ارشد آماده کنیم میگفتن نه الان که تا دوماه دیگه نتایج میاد.

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۰۷ ب٫ظ

آخه رضا جان با این که درصدام تعریفی نداره و بالین قانون پذیرش تا ۲۰ نفر به چی امید داشته باشم. والاه من دیگه حتی روی درستی سوالاتی که تو کنکور جواب دادم شک گرفتم

زهرا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ب٫ظ

سلام نیلو جان. آره روش درصد گیری مثل همون دانشگاه دولتی هستش و پارسال دانشگاه آزاد برای ارشد هر رشته محل ۴۰ تا ۵۰ نفر رو قبول میکرده . راستی شما چه رشته ای کنکور دادی؟؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام نیلو خانم. توی کامنتی که واسه آقا هادی گذاشتی شهرهای انتخابیت شهرهای خوبی بودن و امکان قبول شدنتون بالاست!

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

بعد زهرا جان یه سوال دیگه که هست اونم ایه که آیا روش درصد گیری و به دست آوردن نمره یا همون تراز ارشد آزاد مثل همون روش ارشد دولتیه. …یا اینکه فرق داره

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۱۱ ب٫ظ

ببین زهرا جون این از خدا بیخبرا این قانون و تصویب کردن و رفت پی کارش و الان نگرانی من و تو بقیه فایده ای نداره واکه واقعا این ۲۰ نفر کم باشه پس دانشگاه آزاد هم میشه فقط جای نخبه ها یا همون داوطلبایی که درصدشان بالاترینه و بهترین ترازو اوردن . ولی بازم ما خدا رو داریم. فقط من یه سوال دارم زهرا جون ؛؛؛؛مگه این ارشد آزاد تاپارسال توی هر رشته محل تا چند نفر میپذیرفته.؟ ؟؟؟؟؟

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ق٫ظ

حالا با توجه به این کاهش ظرفیت هیچ امیدی به قبولی ندارم . این شهرهایی هم که کم انتخاب کردمم شهرهای کوچیک نیستن . خیلی نگرانم خیلی … یعنی هر رشته محل فقط ۲۰ نفر ؟؟

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۳ ق٫ظ

سلام نیلو جان . من توی یه گروه بودم که دفترچه ی آزمون رو سریع بعد آزمون گذاشتند و بعد اون تا آخر شب همون روز کلید تست ها رو هم گذاشتند و همه ی بچه ها درصد هاشون رو حساب کردن

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۸ ق٫ظ

مرسیییی رضا جان. تو از کجا میدونی انتخاب شهرام خوبه رضا

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ق٫ظ

مرسیییی رضا جان. تو از کجا میدونی انتخاب شهرام خوب رضا

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۳ ق٫ظ

زهرا اول بگم که درصدات عالیه. دوم اینکه میخواهم ببینم مکه تو چه طوری گلم درصداتو حساب میکنی به ماهم بگو خانم گل. مرسی نیلو

niloo
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ق٫ظ

زهرا اول بگم که درصد عالیه. دوم اینکه میخواهم ببینم مکه تو چه طوری گلم دردانه حساب میکنی به ماهم بگو خانم گل. مرسی نیلو

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ق٫ظ

مگه ما درصدهامون بالاست!!!!!!!!!!!!!

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ق٫ظ

بچه ها من رشته روان شناسی شرکت کردم و درصدهام رو که حساب کردم شد این خیلی پایینه تورو خدا بگید با این کاهش ظرفیت من امید به قبولی داشته باشم یا نه.
رشد و شخصیت ۱۶/۶ -آسیب ۱۶/۶ – روان شناسی عمومی ۴۶/۶ – آمار و روش تحقیق ۱۵ – کودکان استثنایی ۱۰ – روان سنجی ۸ درصد – زبان صفر –

الویت شهرهای انتخابی بالینی و عمومی و تربیتی قم – کاشان – آشتیان – تفرش – اراک – ساوه . تو رو خدا جواب منم بدید خیلی نگرانم

zahra
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ق٫ظ

وای بچه ها یعنی من که درصد هام پایین هست امیدی به قبولیم نیست دیگه ؟؟؟؟

زهرا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۵۹ ق٫ظ

وای بچه ها من درصد هام خیلی پایینه یعنی امیدی ب قبولیم نیست ؟؟؟

زهرا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۹ ق٫ظ

وای ۲۰ نفر فقط

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

نیلو خانم شما که شهرهای انتخابیت عالی هستش و باید امیدوار باشی!!!

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

بله. خودتون میتونید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح تا دوازده ظهر با شماره موردنظر تماس بفرمایید!!!

niloo
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

آقا رضا شما مطمئنین که این مصیبت سرماهم میاد.؟؟؟آگه این طور باشه واقعا امید معنا نداره دیگه.

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ب٫ظ

سلام. بعد از تماس با مرکز آزمون دانشگاه آزاد به شماره ۰۲۱- ۴۷۴۳ به این خبر موثق رسیدیم : سقف پذیرش دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد در آزمون سال ۱۳۹۵ در هر رشته محل همان ۲۰ نفر خواهد بود نه بیشتر و نه کمتر!!! فقط خود خدا باید کمک کنه

niloo
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۴۹ ب٫ظ

آقا رضا آگه میشه اول واسم توضیح بدید که یعنی چی و بر چه مبنایی انتخاباتون حذف بشن?

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام. یعنی ممکنه با توجه به طرح ممیزی شدن رشته ها تعدادی از انتخابهای ما خود به خود حذف بشن؟؟؟؟

niloo
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۱۵ ب٫ظ

آقا رضا واقعا دست شما درد نکنه که رفتین و به جستوجوی آن وبه پرداختین و بیش از همه این که حداقل با خوندن مطالب آون و سایت یه چیزهایی روشن شده که مسئولین دانشگاه آزاد این طرح ممیزی کردن رشته محلها و به دنبال آن قانون سقف پذیرش رو از کنکور ۹۶ قرار است عملی کنن و در کنکور ما و نتایج ما که تا ۲ ماه دیه اعلام میشه تاثیری به هیچ وجه نداره. فقط اگر یه دوری توی کامنت های قبلی همین جا بزنیین میبینید که خانوم مشاور در قبال توضیح این مورد گفتن که این دو طرح هم در کنکور شما یعنی کنکور ۹۵ هم اعمال میشه و این درست در مغایرت با بیانات مسئولینه. حالا اینجا ما باید حرف کی رو قبول کنیم.و همچنین اینک توی همین کنکور ۹۵ در واقع ۱۳۸ هزار نفر یا همان صندلی ما کاهش متقاضی داشتیم به طوری که خود مسئولین اعلام کردن ظرفیت پذیرش همچون سال گذشته خواهد شد پس چه طور امکان داره اون ۲ تا طرحم بخوان عملی کنن. ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

مجید
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ق٫ظ

سلام،دوستانی که پای این پست کامنت گذاشتن لطفا،از خانوم مشاور درخواست کنیم یه جوابی بدن تا شاید از این سردرگمی در بیاییم.هرکسی یه نظری میده و غالبا هم غیر موثق که استرس میره بالا،از خانوم مشاور برای چندمین بار خاهش میکنم اطلاعات موثق و تکمیلی برامون بدن،ممنون میشم ازشون.

رضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ

توی گوگل به فارسی واژه : طرح سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی رو سرچ کن تا متوجه منظور من بشی، با تشکر

رضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۴۲ ب٫ظ

بله که تصویب شده! از سال آینده یک آزمون جامع برگزار میشه و متقاضی حق انتخاب گزینه دانشگاه آزاد و سراسری و پیام نور و غیر انتفاعی رو داره، منتها در پذیرش دانشگاه آزاد شورای سنجش تصمیم گیرنده هستش و عملا رییس دانشگاه آزاد کوچکترین حقی نداره، این طرح به تاریخ ۱۲ اردیبهشت از جانب رییس جمهوری ابلاغ شد و بنا به همون ابلاغ وزیر علوم اعلام کرد که سقف پذیرش دانشگاه آزاد باید زیر نظر وزارت علوم باشد که من فکر میکنم با توجه به اجرایی شدن این طرح از سال ۱۳۹۶ عملا این سقف پذیرش مربوط به سال آینده باشد و پذیرش امسال دانشگاه آزاد همانند سالهای قبل صورت گیرد، انشاالله!!!

niloo
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ب٫ظ

خواهشا دارین جدی میگید.وای من خیلی نگران شدم.چون امروز رتبه توی دولتی خیلی خراب شد و فقط شبانه مجاز شدم اونم رتبه بسیار پایین. از طرفی سوالات امسال دانشگاه آزاد هم عجیب و غریب بود و هم بد طرح شده بود و یکی از درسهایی رو که من بیشتر و خوب اونو خونده بودم حذفش کرده بودن. وبا همین اوضاع احوالم هر طور شده باید آزاد قبول شم.فقط نگران این سقف پذیرش آزاد بودم که این خبر شماهم به نگرانیم اضافه شد .واقعا نمیدن چی بکم. با عمرو هدف آبروی ما براحتی داره بازی میشه.حالا این چیزی که گفتی فقط حرفه یا در عمل بوده.

رضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۴۰ ب٫ظ

سلام. آخه اگه قبول نشم عملا وارد جهنم پشت کنکور میشم، واسه اینکه از سال آینده کنکور ارشد دانشگاه آزاد وجود نداره و تنها یک آزمون جامع برگزار میشه که در واقع همون آزمون سرارسری هستش، در واقع واسه قبولی دانشگاه آزاد باید پاسخگوی سوالات دشوار سراسری باشیم، بهتره به منظور آگاهی واژه طرح سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی رو توی گوگل سرچ کنی!

niloo
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

ای بابا چرا آقا رضا.چرا نگرانین؟ ؟؟؟؟

رضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۵:۴۲ ق٫ظ

سلام خانم نیلو. من که به شخصه توی برزخ سیر میکنم و خدایی دیگه نایی واسم باقی نمونده!

niloo
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۵ ق٫ظ

بچه ها شما چتون شده چرا اصلا خبری ازتون نیست. ببینید این بچه های ارشد سراسری چقدر فعالن و پیام میدن و به هم امید میرن و حداقل با اومدن تو این وبلاگ و با پیامهاشون تا حدودی استرس رو از خودشو دور میکنن ولی متاسفانه الان چند روزه هیچ کدوم از شما اینجا نمیاد و پیامی نمیزاره. دقیقا شده عین شهر ارواح. باور کنید من بادیدن پیگیری ها و پیام های شما امیدوار میشم استرسم کم میشه. خواهش میکنم برگردین و پیام بدید تا هضم این قوانین سرسخت و یه شبه ارشد آزاد واسمون راحت تر باشه.ممنون.نیلوفر……..

هادی-حسابداری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

نیلوفر خانوم نگران نباش انشاءالله با قبولی همه این استرس ها از بین میره و میشه ی خاطره شیرین

رضا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ

سلام آقا هادی. آقا هادی امیدیه و آبادان و گچساران و ماهشهر و شاهرود و مرودشت و دورود شهر کوچک حساب میشن واسه قبولی یا شهر بزرگ محسوب میشوند؟ خواهشمندم منو راهنمایی بفرمایید

هادی-حسابداری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

والا درود شهر کوچک دیگه اگه درود شهر بزرگ باشه تهران مشهد اصفهان چی هستن!انشاءالله ی قبولی میاری خدا بزرگه نگران نباش

niloo
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ

حق با شما آقا رضا به خدا منم دیگه از این پارادوکس گویی هاشون کلافه شدم. خودشونم نمیدونن قصدشون چه ؟،،ولی به نظر من این درست نیست که میزارن بعد از این که ما کنکور دادیم این برنامه ریزی های پذیرشی رو انجام میدن. باید از قبل مارو مطلع می ساختن.واقعا که.¿¿¿¿¿●

niloo
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ

حق با شما آقا رضا به خدا منم دیه از این پارادوکس گویی هاشون کلافه شدم. خودشونم نمیدونن قصدشون چه ؟،،ولی به نظر من این درست نیست که میزارن بعد از این که ما کنکور دادیم این برنامه ریزی های پذیرشی رو انجام میدن. باید از قبل مارو مطلع می ساختن.واقعا که.

رضا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام. مشاور گرامی یکروز اعلام میکنند با توجه به کاهش تعداد شرکت کننده همان ظرفیت پذیرش ۱۸۰ هزار نفر خواهد بود، روز دیگر رییس سازمان و سنجش جناب خدایی اعلام میکنه که کلیه محدودیتها زیر نظر وزارت علوم از سال ۹۶ واسه کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اجرا میشه و روز دیگه ای رییس وزارت علوم از سقف ظرفیت دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم حرف میزنه و از واژه سال تحصیلی آینده استفاده میکنه که این سال تحصیلیش اگه متعارف با بیانات جناب خدایی باشه یعنی از سال ۹۶ که دانشگاه آزاد عملا زیر نظر وزارت علوم جذب دانشجو خواهد داشت، واقعا گیج شدیم؟؟؟!!!! خواهشمندیم اگه خبر موثقی دارید ما رو راهنمایی بفرمایید

niloo
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۰۰ ب٫ظ

هادی جان اگر میشه جواب بدید خواهش میکنم●●●••••

پری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ق٫ظ

پری سم شناسی
یعنی تو رشته های گروه پزشکی هم ۲۰نفره ان ظرفیت ؟

لیلا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۵۵ ق٫ظ

دوستان عزیز چرا اینقدر نگران هستید دانشگاه آزاد که قرار نیست صندلی هاشو خالی بذاره و کلاسهاشو تشکیل نده این همه دانشگاه ساختند اگر قرار باشه ظرفیت ها رو کم بکنند که ورشکست میشن پس به جای این همه نگرانی و استرس به خدا توکل کنید انشاله همه نتیجه میگیریم

niloo
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۹ ق٫ظ

خوب راستش آقا هادی من ترتیب شهرها رو به این شکل قرار دادم. اهواز آبادان دزفول شادگان بروجرد خرم آباد خوراسگان فلاورجان شهرضا نجف آباد گچساران شهرکرد ایلام کرمانشاه ملایر همدان اراک شیراز . حالا به نظر شما این ترتیب خوب و درسته یعنی به عبارتی امید به قبولی هست؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟●●■■■ یک دنیا ممنون از پاسخت.

هادی-حسابداری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

انشاءالله که با این چند تا شهر کوچکی که زدی قبولی میاری. ..نگران نباش

رضا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۸ ق٫ظ

سلام مجدد. آقا هادی من دوباره الان توی تلگرام نگاه کردم و از تاکید رییس سازمان و سنجش به تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۵ مبنی بر اجرای کلیه محدودیتهای طرح سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی از سال ۹۶ میتونیم متوجه بشیم که منظور از اطلاعیه چند روز پیش وزارت علوم مبنی بر تعیین سقف پذیرش دانشگاه آزاد در واقع اجرای این سقف پذیرش از سال ۹۶ خواهد بود، خواهشمندیم اگر اطلاعات موثقی دارید ما را راهنمایی بفرمایید؟؟؟ با تشکر از زحمات شما عزیزان

رضا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۲ ق٫ظ

سلام آقا هادی. من الان دقیق نگاه به سایتها میکردم به تاریخ ۱۲ اردیبهشت رییس سازمان سنجش تاکید کرده که با توجه به ابلاغ قانون جدید طرح سنجش و پذیرش توسط رییس جمهوری در تاریخ مورد نظر از سال ۹۶ این محدودیتها در تمام دانشگاهها و موسسات عالی اعمال میشه و بنابراین میتونیم بگیم امسال احتمالا سقف پذیرش اعمال نمیشه، لطفا ما رو راهنمایی بفرمایید؟؟؟ با تشکر

مجید
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ق٫ظ

سلام
خانوم مشاور لطفا و لطفا توضیحات تکمیلی در این مورد میفرمایین؟؟مثلا این رعایت سقف پذیرش در واحدهای بزرگ هم میخاد اجرا بشه؟؟لطفا توضیحات بیشتری بدین،ذاتا جر اینجا جایی دیگه ای درج خبر نشده که بخاییم سوال کنیم و شدیدا هم استرس داریم
ممنونم از اینکه وقت میذارین

niloo
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ق٫ظ

آقا هادی آگه میشه جواب منم بدید.ممنون

هادی-حسابداری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

دادم که انشاالله قبولی نگران نباش خدا بزرگه ?

رضا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام آقا هادی. من ۲۰ انتخاب دارم که بجز ۵ انتخاب تهرانم بقیه انتخابهام شامل امیدیه و آبادان و گچساران و ماهشهر و مرودشت و شاهرود و دورود هستند، آیا میتونم به قبولی امیدوار باشم؟؟؟ خواهشمندم مثل همیشه بزرگواری فرموده و پاسخ اینجانب رو بفرمایید، با تشکر از محبت همیشگی شما

niloo
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ق٫ظ

آقا هادی آگه هستید میشه بگین با توجه به این قانون سقف پذیرش چه طور شما میگید که میشه به قبولی توی شهرهای کوچک امیدوار بود.ممنون میشم دلیلتونو بگین. ••••●●●●

هادی-حسابداری
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloo

خیلی ساده است اینقدر شهر کوچک هست که شما اسم خیلی هاشون رو هم نشنیدین. ..من خودم ی شهرهایی رو واسه همین روز زدم که اصلا نمیدونم کجا هست مث کلیبر و ممقان ?چون همچین روزی رو دیدم و از پارسال این درس رو گرفتم که به هیچ عنوان رو تصمیمات دانشگاه آزاد نمیشه حساب کرد ؛تصمیمات ی شبه بی داد میکنه اینجا! واسه همین من ۱۰۰ تا رشته محل رو زدم!مطمئنم اگه همه ۱۰ تا شهر کوچک رو زده باشن ی قبولی میارن

مینا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۳۷ ق٫ظ

منم ۳۰تا شهر زدم خداکنه قبول بشیم . میگم مدیرت مالی و حسابرسی چندتا شهر زدم اگه اونارم قبول بشم میتونم تو جابجایی حسابداری زاهدان بزنم؟؟؟

هادی-حسابداری
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

نمیدونم دقیق من ۱۰۰ تاشو حسابرسی زدم تو تکمیل که همه ی مجموعه رو میتونی بزنی ه گرایشی خواستی. انشاءالله که بشه بزنی. البته با این قوانینی که برای جابجایی جدیدا گذاشتن قبولی توش محال

هادی-حسابداری
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

ببخشید حسابداری زدم

niloo
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ

خانم مشاور عزیزم من الان چند روز هست واستون پیام میزارم که ترو خدا بگین که این قانون سقف پذیرش یعنی کاهش ظرفیت ؟؟؟؟و اصلا به قبولی توی شهرها کوچک میشه امید داشت اونم بعد از سه سال پشت کنکور بودن.خواهش میکنم. استدعا دارم به محض اینکه نگاه مبارکتون به پیام بنده افتاد پاسخ بفرمایید. خیلی خیلی ممنون. نیلوفر

رضا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

سلام. یعنی با توجه به کاهش ظرفیت باز هم میشه به قبولی توی شهرهای کوچیک امید داشته باشیم؟؟؟ با تشکر از پاسخگویی شما عزیزان

هادی-حسابداری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آره تو شهر های کوچک اگه خوب زده باشی انتخابات رو شانس زیادی داری برای قبولی. امیدوارم هممون قبولشیم

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

البته توو رشته روانشناسی منظورمه ک تکمیل ظرفیت امسال میدن یانه

هادی-حسابداری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

انشاءالله که امسال مث پارسال نشه

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام
ببخشید خانم مشاور امسال تکمیل ظرفیت هم میدن دیگه مثل پارسال؟؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید

هادی-حسابداری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

مث پارسال؟ ؟؟پارسال مگه تکمیلی بود؟ البته اگه واحد آملی رو فاکتور بگیریم و یکی دوتا شهر کوچک دیگه

niloo
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۵:۳۹ ق٫ظ

آخه چرا این چه کاریه. چرا باوجود بیش از ۱۲۰هزا را نفر کاهش متقاضی برعکس آمدن سقف پذیرش گذاشتن. واقعا چرا ؟؟؟؟

niloo
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ق٫ظ

خانم مشاور خیلی ممنون میشم پاسخ بنده رو بدید.نیلوفر

niloo
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ق٫ظ

خانم مشاور خواهش میکنم ازتون بگین که آیا قانون سقف پذیرش تا ۲۰ نفر یعنی کاهش ظرفیت؟؟؟؟؟. من خیلی نگرانم خیلی ممنون میشم که پاسخ بدید *********●●●●●

هادی-حسابداری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloo

منطقیش اینه که کاهش پیدا کنه. …کد رشته محلی که ۳۰ نفر حداقل میگرفته الان اگه ۲۰ تا بگیره یعنی کاهش ظرفیت. امیدوارم امسالم مث سالهای قبل جذب داشته باشن

رضا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ق٫ظ

با سلام. میخواستم ببینم این ظرفیت تعیین شده ۲۰ نفر در هر کد رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در پذیرش سال ۱۳۹۶دانشگاه آزاد اعمال خواهد شد یا از همین پذیرش آزمون برگزار شده سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اعمال میشه؟؟؟؟؟!!!!!!! خواهشمندم حتما پاسخ اینجانب رو بدید!

مشاور
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام رضا
به احتمال زیاد از ازمون ارشد سال ۹۵ این مورد اعمال میشه
موفق باشی.

صبا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

شانسم تاپارسال توهرکدرشته تا۴۰۰نفرهم میگرفتن ،خودم دیدما

مجید
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۵ ب٫ظ

با سلام،خب تا سال پیش هر کد رشته، یه وقتایی تا ۳۵ نفرم بر میداشت،چی شد یهو امسال؟؟

Mehran
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ

?یعنی هررشته فقط ۲۰نفر ؟؟؟؟یا ۲۰هزار نفر??

Mehran
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ

یعنی هررشته فقط ۲۰نفر ؟؟؟؟یا ۲۰هزار نفر

هادی-حسابداری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

یعنی هر کدرشته ۲۰ نفر مثلا رشته حسابداری مشهد ۲۰ نفر اصفهان ۲۰ نفر و …

بهنام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

هر کد رشته مثلا رشته معماری اگر ۱۰ تا کد رشته بگیرن میشه ۲۰۰ نفر
هر دانشگاه که انتخاب میکنی میشه یک کد رشته

سپیده
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

یعنی هررشته فقط ۲۰نفر ؟؟؟؟یا ۲۰هزار نفر