پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۵ مؤسسه آموزش عالی هراز

مؤسسه آموزش عالی هراز از میان دانش‌آموختگان واجد شرایط مقطع کارشناسی، برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، مؤسسه آموزش عالی هراز به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مصوب جلسه مورخ ۹۳/۴/۱۱ شورای هدایت استعدادهای درخشان” و آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری”، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد در رشته های زیر اقدام می نماید.

 

ردیفعنوان رشته
۱ حسابداری
۲حسابداری مدیریت
۳سنجش از دور و GIS  – آب و خاک
۴سنجش از دور و GIS  – شهری
۵مهندسی آبخیزداری
۶مهندسی منابع آب
۷مهندسی آبیاری زهکشی

شرایط ثبت نام:

دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی با شرایط زیر می توانند حداکثر تا ۹۵/۰۵/۱۴ به دانشگاه آبان هراز مراجعه نمایند:

  1. دانشجویان کارشناسی پس از ۷ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد با بالاترین میانگین  معدل جز ۱۰% دانشجویان هم رشته ورودی خود باشند.
  2. دانشجویان کارشناسی که در طول شش نیمسال فارغ التحصیل  می شوند  با بالاترین میانگین معدل جز ۱۰%  برتر دانشجویان هم رشته هم ورودی خود باشند.
  3. فارغ التحصیلان بهمن ۹۴ و دانشجویانی که تا ۱۳۹۵/۰۶/۳۱  فارغ التحصیل می شوند.

نشانی دانشگاه: آمل – خ طالب آملی – انتهای دریای ۲۹( کوچه تختی)

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
میلاد قربانی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ق٫ظ

با سلام ، پیشنهاد میکنم برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ابتدا اطلاعات کلی در مو رد شهریه و نحوه پرداخت آن در سایت وارد شود و در ادامه برای جذب بهتر و بیشتر دانشجو مشاوره هایی داده شود مبنی بر تامین مخارج و شهریه، اینجانب اگر کار پاره وقت با حقوقی که فقط برای تامین شهریه داشتم در مقطع ارشد ادامه تحصیل میدادم امت متاسفانه توانایی پرداخت هزینه در شرایط فعلی و بدون درآمد را ندارم..