نخبگان

آغاز ثبت نام خواهران در دوره کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه امام صادق

پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) در رشته های مدیریت آموزشی،  معارف اسلامی و حقوق گرایش خانواده برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، داوطلبان  می توانند تا پایان چهارشنبه ۳۰ تیر با مراجعه به سایت پردیس خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir و در سمت راست صفحه، قسمت اخبار تصویری نسبت به ورود به سامانه ثبت نام، اقدام کنند.

همچنین با توجه به اینکه داوطلبان رشته های دانشگاه امام صادق(ع) از بین پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور انتخاب می شوند، لازم است داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵، در آزمون معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) نیز ثبت نام کنند و شماره پرونده خود را در سامانه ثبت نام دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir وارد کنند.

آزمون معارف اسلامی یکشنبه ۳ مرداد برگزار می شود و از پذیرفته شدگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۶ الی ۷ مرداد آزمون شفاهی به عمل می آید. داوطلبان  جهت کسب اطلاعات بیشتر از مواد آزمون و سایر موارد می توانند به پایگاه اینترنتی پردیس خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir مراجعه کنند.

برنامه آزمون معارف اسلامی کارشناسی ارشد ناپیوسته  رشته مدیریت آموزشی و حقوق خانواده

ردیف

مواد آزمون

ساعت آزمون

مدت آزمون

۱

زبان عربی

۹-۸

۶۰ دقیقه

۲

زبان انگلیسی

۳

اندیشه اسلامی

۱۰:۱۵-۹:۱۵

۶۰ دقیقه

۴

فقه

۱۲:۳۰-۱۰:۳۰

۱۲۰دقیقه

۵

اصول فقه

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات