اعلام نتایج اولیه فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۵ دانشگاه فسا

اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فسا در سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد مصوب  ۹۳/۵/۵ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، نتایج پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) کارشناسی ارشد دانشگاه فسا به شرح زیر اعلام می گردد:

کارشناسی ارشد مهندسی عمران –  مکانیک خاک و پی

۱

نسرین سعیدی
۲فرشاد معماری
۳آرش ماهر
۴امید مصطفوی
۵کیمیا نورائی

مهندسی عمران – محیط زیست

۱صمد نظافت
۲ فرناز خالقی

کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی –  آبیاری و زه کشی

۱آرمان امیدی
۲محمد رضا بهادری
۳فاطمه اسماعیل منش
۴شکوفه روشن

توجه:

  • ارائه نام های فوق الذکر هیچ گونه الزامی دال بر پذیرش قطعی برای دانشگاه ایجاد نمی کند و پذیرش قطعی منوط به طی شدن مراحل اداری لازم و تایید صلاحیت آنها از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد.
  • دانشجویان ذکر شده در رشته های مختلف به ترتیب اولویت می باشد (اولویت جذب با نفرات اول می باشد). در صورت انصراف نفر اول به ترتیب نفرات بعدی در اولویت قرار می گیرند.
  • نفرات برتر هر رشته لازم است تا با مراجعه حضوری به اداره آموزش دانشگاه فسا، فرم صلاحیت عمومی را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۵/۱۰ تکمیل نموده و به اداره آموزش دانشگاه تحویل نمایند (توصیه می شود قبل از مراجعه حضوری از هر گونه پرداخت وجه به شماره حساب قید شده در فرم خودداری شود).
  • هر یک از نفرات اول اعلام شده که تصمیم به انصراف داشته باشند موظفند حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۴/۳۰ انصراف خود را به صورت کتبی به اداره آموزش دانشگاه اعلام نمایند. در غیر این صورت دانشگاه حق نامه نگاری لازم به سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر ظرفیت سوزی پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه فسا توسط متقاضی را برای خود محفوظ می داند، که عواقب آن بر عهده متقاضی می باشد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات