نخبگان

اعلام زمان مصاحبه معرفی‌شدگان غایب کارشناسی​ ارشد ۹۵ دانشگاه شاهد

ارشد بدون آزمون استعداد درخشان 97 - 98 دانشگاه شاهد

جدول زمانبندی بررسی صلاحیت­ های عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت غایب کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ دانشگاه شاهد اعلام گردید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام دانشگاه شاهد، جدول زمانبندی بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت غایب مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۵ این دانشگاه به شرح زیر است.

این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی خواهد شد.

تاریخگروهساعت مراجعهرشته امتحانی
پنجشنبه ۹۵/۵/۱۴خوهران۷زبان و ادبیات فارسی – علوم تربیت بدنی – علوم اجتماعی – الهیات و معارف اسلامی
۱۰علوم تربیتی – علم اطلاعات و دانش شناسی – حقوق – روانشناسی – مدیریت – فیزیک – علوم سلولی و مولکولی – مهندسی عمران – فناوری اطلاعات IT – مهندسی کامپیوتر
۱۴ریاضی – زیست – مهندسی برق – مهندسی صنایع – مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات)
۱۶:۳۰مهندسی کشاورزی (علوم باغبانی/علوم خاک/حشره شناسی) – هنرهای تصویری و طراحی – هنرهای پژوهشی و صنایع دستی
جمعه ۹۵/۵/۱۵برادران۷زبان و ادبیات فارسی – علوم تربیت بدنی – علوم اجتماعی – الهیات و معارف اسلامی – علوم تربیتی – علم اطلاعات و دانش شناسی – روانشناسی – زیست
۱۰حقوق – مدیریت – فیزیک – ریاضی – هنرهای تصویری و طراحی – هنرهای پژوهشی و صنایع دستی
۱۴مهندسی برق
۱۶:۳۰مهندسی صنایع – مهندسی عمران – فناوری اطلاعات IT – مهندسی کامپیوتر – مهندسی کشاورزی (زراعت/اصلاح نباتات/علوم باغبانی/علوم خاک/حشره شناسی)

نکات مهم :

  1. مکان: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی  ایثار؛ وسیله ایاب و ذهاب از متروی حرم مطهر امام خمینی (ره ) به دانشگاه پیش بینی شده است.
  2. مدارک مورد نیاز: یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه – اصل شناسنامه و کارت ملی – یک قطعه عکس ۴*۳  (لطفاً خودکار آبی نیز همراه داشته باشید)
  3. به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم(اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر(چادر) امکان پذیر می باشد.
  4. اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.
  5. تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.
  6. به منظور تکمیل نمودن فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید

لازم است ذکر شود این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی خواهد شد.

نقشه راهنمای محل انجام بررسی صلاحیت های عمومی متقاضیان، بدین شرح می باشد:

آدرس دانشگاه: تهران، بزرگراه خلیج فارس ( تهران – قم ) ، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) ، دانشگاه شاهد

پست الکترونیکدانشگاه: info@shahed.ac.ir
روابط عمومی: publicrelation@shahed.ac.ir
کدپستی: ۳۳۱۹۱۱۸۶۵۱

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات