نخبگان

اعلام شرایط تحصیل در رشته دوم همزمان با دوره ارشد

معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرایط مربوط به همزمانی تحصیل در رشته دوم مقطع کارشناسی با دوره کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر، طبق مصوبه جدید شورای هدایت استعداد درخشان به دانشگاه های دولتی و غیردولتی دانشجویان با کسب شرایطی خاص می توانند به صورت همزمان علاوه بر تحصیل در رشته دوم، دوره کارشناسی ارشد خود را نیز بگذرانند.

دانشگاه ها می توانند به منظور مساعدت به دانشجویان کارشناسی که برابر ضوابط در دو رشته به صورت همزمان تحصیل می کنند، اجازه دهند در صورت دانش آموختگی آنان در یک رشته و قبولی در دروه کارشناسی ارشد تا واحدهای باقیمانده از رشته دوم خود را حداکثر در یک نیمسال و همزمان با تحصیل در دوره کارشناسی ارشد به پایان رسانند.

در غیر اینصورت دانشجو باید از ادامه تحصیل در رشته دوم (کارشناسی) انصراف دهد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شفقت
آذر ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام من کارشناسی میکروب تموم کردم و ارشد میکروب هم ثبت نام کردم به دلیل حیطه کاریم مجبورم هم ارشد رو ادامه بدم هم مدیریت امداد سوانح بخونم و این رشته امداد سوانح جزو وزارت علوم هستش لطفا بهترین عملکرد رو بهم بگین ممنونم

الهه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام
یعنی نمیشه هم یک رشته فنی در دانشگاه دولتی در مقطع لیسانس و یک رشته فنی در دانشگاه دولتی در مقطع ارشد رو هم زمان باهم خوند؟؟؟