نخبگان

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون مجلس با برگزاری مستقل آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی از قانع شدن نمایندگان مجلس درباره برگزاری مستقل آزمون‌های دانشگاه آزاد بعد از جلسه دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با ریاست این دانشگاه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمدباسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت: «جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان این دانشگاه بعدازظهر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.»

درازهی گفت: «آزمون کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی باید به صورت مستقل از آزمون‌های سازمان سنجش برگزار شود و همه باید به رای دیوان عدالت اداری تمکین کنند.»

او افزود: «ریاست دانشگاه آزادی اسلامی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در جلسه کمیسیون آموزش امروز توضیحات لازم را ارائه دادند و بعد از جلسه اکثر نمایندگان از این توضیحات قانع شدند.»

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: «به هر حال جدای از هر مسائلی، رای دیوان عدالت اداری و مراجع قضایی رای نهایی است و باید همه از آن تمکین کنند.»

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات