نخبگان

افزایش ۴درصدی ظرفیت پذیرش دانشجوی ارشد دانشگاه تربیت مدرس در سال ۹۶

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 97 - 98

در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس میزان ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ به تصویب رسید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، دکتر جلالی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در این نشست با اشاره به تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم تعیین ظرفیت برای سال ۹۶، تغییر ظرفیت پذیرش دانشجو از گروه محور به استاد محور می باشد. همچنین با توجه به سیاست‌های دانشگاه مبنی بر ترجیح پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نسبت به کارشناسی ارشد این موضوع در تعیین ظرفیت سال آتی لحاظ شده است.

وی افزود: اصلاح فرمول ظرفیت، در نظر داشتن افزایش ظرفیت(متناسب با امکانات دانشگاه) نسبت به میانگین سه سال گذشته، مبنا قرار دادن فرمول ظرفیت به عنوان اساسی‌ترین و مهمترین شاخص تعیین ظرفیت و در نظر داشتن ظرفیت درخواستی دانشکده‌ها و مقایسه آن با امتیاز فرمول ظرفیت از اهم شاخص‌های تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ می باشد.

دکتر جلالی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص پذیرش دانشجوی شهریه‌ای، اولویت دانشگاه پذیرش دانشجوی نوبت دوم (شبانه) به جای پردیس، مجازی و … می‌باشد زیرا از سطح کیفی آموزشی بهتری برخوردار می‌باشند و دانشگاه می تواند با حفظ کیفیت درآمدزایی نیز داشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: با مقایسه ظرفیت مصوب شورای آموزشی برای سال ۹۶، شاهد ۴ درصد و ۱۰ درصد افزایش ظرفیت به ترتیب در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (روزانه) نسبت به میانگین ظرفیت مصوب سه سال گذشته خواهیم بود. این میزان در مرجع ظرفیت دانشگاه در هر دو مقطع با ۶ درصد افزایش همراه خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
هانیه
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام نتایج پذیرفته شدگان رو اعلام کردن؟چه سایتی باید سربزنم

علی
دی ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

امسال ظرفیتشون کم کرده بودن با اختلاف یک نفر قبول نشدم.

زهرا
دی ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

سلام چطوری میتونم در کنکور ارشد برای تربیت مدرس شرکت کنم?

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
باید ازمون ارشد ثبت نام کنید و در انتخاب رشته کدرشته دانشگاه تربیت مدرس رو در انتخاب هاتون مدنظر داشته باشید.