پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در رشته‌های مهندسی صنایع پلیمر و مهندسی پلیمریزاسیون دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون می‌پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در اجرای سیاست های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان، به استناد آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۰۵/۰۵ و ابلاغیه آن به شماره ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۱۳۹۴/۵/۲۴، پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به پذیرش دانشجو براساس سوابق علمی، پژوهشی و مصاحبه علمی جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در رشته مهندسی صنایع پلیمر، مهندسی صنایع پلیمر گرایش بایومتریال، علوم و تکنولوژی پلیمر و مهندسی پلیمریزاسیون و با رعایت کامل شرایط و قوانین می نماید.

۱- شرایط عمومی پذیرش درخواست متقاضیان

۱-۱- دارا بودن صلاحیت عمومی به تشخیص هیات مرکزی گزینش دانشجو که توسط پژوهشگاه انجام می پذیرد.
۲-۱-نداشتن منع قانونی از ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد

۲- اطلاعات پذیرش درخواست متقاضیان

دانشگاه اختیار دارد حداکثر ده درصد از ظرفیت دوره روزانه کارشناسی‌ارشد خود در هر رشته محل را به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه)، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون و رعایت شرایط زیر اختصاص دهد:
۱-۲- پس از ۷ نیم‌سال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.
۲-۲- حداکثر در مدت هشت نیم‌سال تحصیلی دانش‌آموخته شود.
۳-۲- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخصیص شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی وزارت و با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد
۴-۲- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است.
۵-۲- پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به تشخیص و تایید شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه امکان‌پذیر است.
۶-۲- احراز شرایط اختصاصی پژوهشگاه
۷-۲- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه، مجاز نیست.
۸-۲- اسامی پذیرفته شدگان توسط پژوهشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال می‌شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تایید سازمان مذکور می باشد.

۳- مدارک مورد نیاز

۱-۳- تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
۲-۳- دو قطعه عکس ۳*۴ با ذکر مشخصات در پشت عکس ها
۳-۳- گواهی تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی که بند ۲-۱ فراخوان در آن رعایت شده باشد.
۴-۳- تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی
۵-۳- تعهد اتمام دوره مزبور تا پایان شهریور ماه سال ۹۵
۶-۳- تصاویر کلیه فعالیت‌های آموزشی و هر گونه مدارک دال بر مشخص نمودن نخبگی متقاضی

۴مهلت مراجعه، ارائه مدارک و تکمیل کاربرگ تقاضای پذیرش

۱-۴- متقاضیان باید کاربرگ درخواست را تکمیل و به همراه سایر مدارک اعلام شده به صورت حضوری حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۲/۳۱ به مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران (خانم بخشنده شماره تماس: ۴۸۶۶۲۲۸۴) به آدرس اتوبان تهران – کرج – کیلومتر ۱۵ – بعد از پیکان شهر –  شهرک علم و فناوری پژوهش، بلوار پژوهش، تحویل نمایند.

۵- تذکرات و نکات مهم

۱-۵- به مدارک ناقص و یا دریافت پس از تاریخ ذکر شده به هیچ وجه ترتیب اثر داده نمی شود.
۲-۵- دارا بودن شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون به منزله قبولی تلقی نمی‌گردد و پذیرش در این دوره براساس ظرفیت موجود و توانایی علمی افراد و اعلام پذیرش نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات