موافقت ژاپن با اعطای بورس کارشناسی ارشد به دانشجویان ایرانی

دولت ژاپن با اعطای تعدادی بورس در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های تحصیلی مختلف به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ موافقت کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اقدامات و تلاش های بعمل آمده و پیرو مذاکرات صورت گرفته، دولت ژاپن، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع (فوق دیپلم، فوق دیپلم فنی و حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرده است.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دول علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی، www.ir.emb-japan.go.jp/fa/jicc/jicc_scholarship.html، نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامان (grad.saorg.ir) اقدام کنند.

ضروری است متقاضیان (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای ثبت نام، فرم شماره ۱ که مربوط به اطلاعات متقاضیان بورس دول است را تکمیل کرده سپس تا پایـان وقت اداری ۲۱ اردیبهشت ۹۶  به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی (bdiri@saorg.ir) ارسال کنند. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمدیار
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶ ۲:۳۸ ب٫ظ

ممنون بابت این خبر
فقط نوشته شده فرم ۱ تا ۲۱ اردیبهشت ارسال شود ولی امروز ۱۸ اردیبهشت است ! :|
با تشکر از توجه و سایت فوق العاده شما