انتشار اطلاعیه تکمیلی ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه شیراز

اطلاعیه تکمیلی پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز منتشر به همراه زمان برگزاری مصاحبه‌های پذیرش ارشد بدون آزمون این دانشگاه اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اطلاعیه تکمیلی و زمان مصاحبه دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز در سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل می باشد:

  1. مجددا تاکید می گردد دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان. غیردولتی – غیر انتفاعی، علمی کاربردی و فنی و حرفه ای مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعداد درخشان در دانشگاه شیراز نیستند.
  2. تاریخ ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱/۳۰ تا شنبه ۹۶/۲/۳۰ می باشد و پس از آن سیستم غیر فعال میگردد و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. لذا توصیه می گردد متقاضیان هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کتتد تا در روزهای آخر دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی نشوند.
  3. دانشجویانی که مراحل ثبت نام خود را کامل ننموده و فرایند ثبت نام آن ها به مرحله ارجاع نرسیده است. لازم است هر چه سریع تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند. همچنین تاکید می گردد متقاضیان پس از بارگزاری مدارک خود در سیستم باید حتما گزینه ۱- ذخیره و ۲ – ارسال را کلیک کنند تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مریوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسالی نخواهد شد و مراحل ثبت نام ناتمام می ماند. دانشگاه از بررسی پرونده هایی که به مرحله ارجاع نرسیده اند معذور می باشد.
  4. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، پرونده تمامی متقاضیان تا سه روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام در تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی خواهد شد و متقاضیان می توانتد با کلیک بر روی تقاضانامه ثبت نام در قسمت توضیحات از نتیجه بررسی مطلع شوند.
  5. متقاضیانی که در قسمت توضیحات برای آن ها پیام “شما می توانید برای مصاحبه شرکت کنید” گذاشته می شود طبق برنامه زمان بندی به شرح پیوست، لازم است برای مصاحبه شرکت نمایند.

برنامه زمانبندی مصاحبه و آدرس دانشکده ها از لینک ذیل قابل دریافت می باشد:

جدول زمانبندی مصاحبه ممتازین در مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز

مشاهده اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات