نخبگان

امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته در انتخاب رشته ارشد ۹۶

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ سراسری می‌توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل برای رشته‌های امتحانی اصلی و شناور اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، داوطلبان لازم است با مطالعه دقیق دفترچه های راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه از دوره های روزانه، نوبت دوم، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز پیام نور، رشته های مجازی، دوره های پردیس خودگردان، مشترک و همچنین رشته های دارای شرایط خاص و یا بورسیه حداکثر تا ۱۰۰ (یکصد) کد رشته محل اقدام و کدرشته محل های انتخابی را به ترتیب علاقه مندی، در فرم انتخاب رشته اینترنتی، درج نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر رشته امتحانی اصلی (رشته امتحانی اول) در یکی از ۶۳ کد رشته امتحانی (مندرج در صفحه ۶ دفترچه راهنمای ثبت نام) نیز متقاضی شده اند و با توجه به ردیف ۵ (قسمت اطلاعات رشته امتحانی دوم) کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته می باشند، ضرورت دارد که بر اساس تبصره مذکور، انتخاب رشته نمایند. ضمناً برای این قبیل از داوطلبان نیز فقط یک فرم انتخاب رشته در نظر گرفته شده است که ضرورت دارد در صورت تمایل کد رشته محل های رشته اصلی (رشته امتحانی اول) و کدرشته محل های رشته بعدی (کدرشته امتحانی رشته دوم) را در همین یک فرم، به ترتیب اولویت علاقه درج نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
fatemeh
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر رتبم توتربیت بدنی توگرایش مدیریت سازمان های ورزشی در سهمیه در دوره های غیر روزانه ۲۱۸۲شده آخرین رتبه مجازهم توی این گرایش ۱۷۱۲۱شده من میتونم شبانه قبول بشم؟کجاها؟لطفا جواب بدین ممنون.

رامین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

با سلام خدمتت دوستان و اساتید محترم
با رتبه ۳۷۶ مجموعه حقوق/گرایش جزا/ امکان قبولی در کدوم دانشگاه را دارم و اولویت اول تا ۵را از ببن کدان دانشگاه انتخاب کنم؟

افسانه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱:۵۱ ق٫ظ

سلام،با رتبه پنج هزار در رشته اموزش زبان شانس قبولی بیشتر کجاهاس؟