نخبگان

حضور ۷۵درصدی داوطلبان زن در آزمون ارشد ۹۶ علوم پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از حضور ۷۵درصدی داوطلبان زن و ۲۵درصدی داوطلبان مرد در آزمون کارشناسی‌ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۳۹۶ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در چهار نوبت برگزار می شود که آزمون از نوبت صبح پنجشنبه ۲۲ تیر آغاز شده و با برگزاری نوبت عصر جمعه ۲۳ تیر به پایان می رسد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی افزود: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در ۵۳ رشته و مجموعه رشته در چهار نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ برگزار می شود.

وی افزود: آزمون از صبح دیروز پنجشنبه ۲۲ تیر در نوبت صبح با برگزاری آزمون در ۱۴ رشته و مجموعه رشته آغاز شد و با برگزاری  ۱۷ رشته و مجموعه رشته در عصر امروز جمعه ۲۳ تیر به پایان می رسد.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: کمتر از ۸۰ هزار نفر در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام کردند که تاکنون بر اساس آمار اولیه حدود ۲۵ درصد در آزمون غایب هستند.

وی افزود: کمتر از ۷۵ درصد داوطلبان زن و بیش از ۲۵ درصد داوطلبان مرد هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: پس از پایان آزمون کلید اولیه آزمون در اواخر هفته آینده مطابق پایان تیر تا اوایل مردادماه منتشر می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات