نخبگان

اعلام جزئیات برگزاری آزمون عملی کارشناسی ارشد ۹۶ رشته بازیگری

تاریخ و نحوه پرینت کارت ورود به جلسه و نیز زمان برگزاری آزمون عملی رشته بازیگری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه سازمان سنجش به شرح ذیل است:

پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۹۶/۴/۳ در پایگاه اینترنتی این سازمان و همچنین هفته نامه خبری و اطلاع رسانی روز دوشنبه مورخ ۹۶/۴/۵ در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی کدرشته‌های ذیربط در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۶، بدین وسیله از آن دسته داوطلبانی که در رشته بازیگری از کدرشته امتحانی ۱۳۵۷ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و حداقل یکی از کد رشته محل‌های تحصیلی بازیگری را انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که لازم است برای شرکت در آزمون عملی با توجه به موارد به شرح ذیل اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مرحله فوق، بمنزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌گردد و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود نخواهد داشت.

ضمناً شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که درسایت سازمان سنجش آموزش کشور درزمان مقرر مبادرت به انتخاب کد محل تحصیل از رشته بازیگری ننموده‌اند، نمی توانند برای شرکت در آزمون عملی و یا دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.
زمان و مکان انجام مصاحبه و پروژه آزمون عملی رشته بازیگری:
– مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ مطابق جدول ذیل در روزهای ۲۸، ۲۹ ، ۳۰ و ۹۶/۴/۳۱ و ۱ و ۹۶/۵/۲ برای آقایان و روزهای ۳، ۴، ۵، ۶ و ۹۶/۵/۷ برای خانم‌ها (به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی) به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان ورزنده، جنب تالار هنر، پلاک ۱۳، ساختمان شماره ۲ دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر برگزار می‌گردد.
توضیح: داوطلبان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه قبل از ساعت ۸:۰۰ صبح (از ساعت ۷:۳۰) با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و نیز پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد ۹۶ در محل آزمون حضور داشته باشند.
جدول زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری به تفکیک خواهران و برادران
زمان مراجعه برادران
زمان مراجعه خواهران
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
روز
تاریخ
حرف اول نام خانوادگی
چهارشنبه
۹۶/۴/۲۸
از حرف «الف» تا حرف «ب»
سه شنبه
۹۶/۵/۳
از حرف «الف» تا حرف «ت»
پنجشنبه
۹۶/۴/۲۹
از حرف «پ» تا حرف «خ»
چهارشنبه
۹۶/۵/۴
از حرف «ث» تا حرف «ر»
جمعه
۹۶/۴/۳۰
از حرف «د» تا حرف «س»
پنج‌شنبه
۹۶/۵/۵
از حرف «ز» تا حرف «ظ»
شنبه
۹۶/۴/۳۱
از حرف «ش» تا حرف «غ»
جمعه
۹۶/۵/۶
از حرف «ع» تا حرف «ل»
یکشنبه
۹۶/۵/۱
از حرف «ف» تا حرف «مس»
شنبه
۹۶/۵/۷
از حرف «م» تا حرف «ی»
دوشنبه
۹۶/۵/۲
از حرف «مص» تا حرف «ی»
 

– داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته مذکور از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۴/۲۶ به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. ضمناً لازم است هزینه برگزاری آزمون عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار ریال) به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور فراهم گردیده‌، پرداخت نموده و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کدرهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
آمادگی داوطلبان باید به شرح ذیل باشد:

الف) به همراه داشتن اسناد و مدارک مربوط به سوابق بازیگری و دیگر فعالیت‌های تآتری (الزاماً باید به صورت آلبوم دسته‌بندی شده ارائه گردد). ب) آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به صورت فی‌البداهه و به انتخاب اساتید برگزار کننده آزمون (در حین انجام مصاحبه). ج) آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به انتخاب خود داوطلب (این قطعه می‌تواند از نمایش‌های قبلی داوطلب باشد). د) خانم‌ها لازم است که آمادگی لازم جهت اجرای نقش«سابین» از صفحه ۱۲۲-۱۲۱ نمایشنامه «هراس» نوشته «پیرکرنی» ترجمه «محمدعلی معیری» چاپ دوم ۱۳۴۹ انتشارات «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» را داشته باشند. (مطابق متن ذیل). هـ) آقایان لازم است آمادگی لازم جهت اجرای نقش «ویلی» از صفحه ۲۰۲ نمایشنامه «مرگ پیله‌ور» نوشته «آرتور میلر» و ترجمه «علی اصغر بهرام بیگی» انتشارات «رازی» چاپ ۱۳۶۳ را داشته باشند (مطابق متن ذیل).

 

متن منولوگ آزمون عملی بازیگری به تفکیک نقش خانم‌ها و آقایان
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری
نقش خانم‌ها
«سابین » از صفحه ۱۲۲- ۱۲۱  نمایشنامه‌ی «هراس»
نوشته‌ی: پیر کرنی – ترجمه محمدعلی معیری- چاپ دوم ۱۳۴۹ – انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب
نقش آقایان
«ویلی» از صفحه ۲۰۲ نمایشنامه «مرگ پیله‌ور»
نوشته‌ی: آرتور میلر- ترجمه علی اصغر بهرام بیگی – چاپ ۱۳۶۳ – انتشارات رازی
سابین:
«برای پیروی از خود باید روحی بلندتر بیابی.
من با آنچه از کف داده‌ام ترا متهم نمی‌سازم، صفای دل و مهر دلدار از دست رفته را ترک نمی‌گویم و در این ماجرا بازی سرنوشت را بیش از وظیفه‌ی تو موثر می‌دانم، اما اگر بهر گرائیدن بسیرت رومیان بایستی نامردمی پیشه سازم و بهر آنکه خود را همسر دلاور پیروز شناسم باید خواهری مغلوبان بینوا را از یاد برم، قبول این فضیلت را به دیگران وامیگذارم. چرا که در بیرون شریک پیروزی ملت نباشیم و در خانه بر سیه‌روزی خویش ننالیم؟
تا گرفتار غم خویشیم و دیگران را تیمار ما نیست از چه ما را بر شادی آنان نظر باشد؟
ای بیرحم دل چرا جز این میخواهی، و چون بخلوت یار می‌آیی تاج افتخار را بیرون نمی‌گذاری و آب دیده بر آب دیده‌ام نمی‌آمیزی؟
می‌بینم که سخنان ناپسندم غیرتت را به قصد جان دردمندم برنمی‌انگیزد، و گناه فزون از اندازه‌ام خشمت را به جوش نمی‌آورد! کامی چه کامران بود که توانست ترا ناخوش آید، مراد خویش را از دست تو ستاند و هرچه از کف داده بود در دیگر سرا باز یابد.
ای همسر عزیز که همه درد و نامرادیم از تو است، اگر خشمت فرو نشسته بندای رحم گوش فرا ده یا این و یا آن را بکار بند و پس از این همه بدبختی، بی‌تابیم را کیفر ده و رنجم را بپایان رسان.
به نام عفو یا کیفر از دست تو مرگ می‌خواهم، خواه از راه عشق و خواه از سر داد، خونم بریزی باک نیست چه، ضربه‌ی مرگ چون از دست همسر آید از هر راه که باشد سخت دلنشین افتد.»
« ویلی (که پس از شنیدن سخنان بن، قوت قلبی پیدا کرده‌است، صدایش را با لحنی مطمئن بلند می‌کند): اوه، بن، تمام لطف قضیه در همین جاس! من الان اون بیست هزار دلار رو مثل یه تیکه الماس که تو تاریکی می‌درخشه، سخت و محکم، می‌بینم. اون طور می‌بینم که می‌تونم برش دارم و تو دسم حس کنم. نه اینکه مثل … یه قرار ملاقات باشه! بن، این دیگه یه قرار ملاقات مسخره‌ی لعنتی نیس! همه‌ی چیزها رو تغییر میده. کلی اوضاع رو بهتر می‌کنه، برای اینکه اون پسره، بیف، خیال می‌کنه من یه آدم هیچکاره هستم و به درد هیچی نمی‌خورم. برای همین هم هس که دائماً با من لج می‌کنه. ولی اون تشییع جنازه (از جایش بلند می‌شود.) بن، اون تشییع جنازه خیلی باشکوه و آبرومند خواهدشد! همه‌ی اونهایی که منو میشناسن از ایالتهای مین، ماساچوست، ورمونت، نیوهمپشایر در این تشییع جنازه شرکت می‌کنن! همه اون آشناها با اتوموبیلهای قدیمی که پلاکهای جور واجور داره به نیویورک میان! اون پسره وقتی چشمش به اون همه آدم که برای حضور در مراسم تشییع جنازه من آمدن بیفته چشماش از حدقه در‌میاد! میدونی چرا؟ برای اینکه اون هیچوقت نتونس باور کنه که … من آدم سرشناسی هستم و کلی محبوبیت دارم! بن، من تو ردایلند، نیویورک و نیوجرسی کلی دوست و آشنا دارم. بیمه منو خوب میشناسن و بهم احترام میگذارن. اون پسره برای یه دفعه هم تو عمرش شده، این واقعیت رو به چشم خودش می‌بینه. اون می‌بینه من کی هستم! آره، من، اون پسره وقتی چنون منظره‌ای رو ببینه از تعجب شاخ در‌میاره!»
 
 
 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات