نخبگان

انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ دانشگاه یزد

اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه یزد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ دانشگاه یزد به شرح ذیل می باشد:

دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۶ دانشگاه یزد

دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۶ سایر دانشگاه ها در دانشگاه یزد

لازم به ذکر است افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارند باید فرم تکمیل شده الف را همراه با تصویر شناسنامه و همچنین افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را ندارند، باید درخواست انصراف خود را با تکمیل فرم انصراف تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ به آدرس talented-std@offices.yazd.ac.ir ارسال یا به صورت حضوری تحویل مرکز استعدادهای درخشان واقع در ساختمان احمدی روشن دهند.
بدیهی است به درخواست‌های انصراف بعد از تاریخ یاد شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
گفتنی است ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، همزمان با پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد توسط آزمون سازمان سنجش خواهد بود و در صورتیکه هرکدام از افراد اصلی انصراف دهند افراد ذخیره جایگزین آنها خواهد شد.بدیهی است ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش و تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان آموزش کشور خواهد بود.
پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام، نیمه اول شهریورماه به سایت دانشگاه یزد مراجعه و یا با مرکز استعدادهای درخشان به شماره ۳۱۲۳۳۶۱۸-۰۳۵ یا رایانامه talented-std@offices.yazd.ac.ir تماس حاصل کنند.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
غزل
تیر ۳۰, ۱۳۹۶ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام اعلام نتایج سازمان سنجش رو کسی میدونه چ تاریخیه