نخبگان

اعلام نتایج پذیرش ارشد ۹۶ دانشگاه ادیان و مذاهب در شهریور ماه

اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ دانشگاه ادیان و مذاهب در دهه اول شهریورماه سال جاری از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، معاونت آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور اطلاعیه‌ای زمان و نحوه اعلام نتایج مصاحبه‌های کارشناسی ارشد ۹۶ این دانشگاه را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

پس از برگزاری مرحله مصاحبه آزمون‌های ورودی دوره‌ کارشناسی ارشد در دانشگاه ادیان و مذاهب داوطلبان محترمی که در این مرحله از آزمون‌ها شرکت نموده‌اند باید اقدام‌های ذیل را در موعد مقرر انجام دهند.

  1. داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد معرفی‌شده از سازمان سنجش آموزش کشور که در مرحله مصاحبه شرکت نموده‌اند توجه داشته که نتایج حاصل از مصاحبه بر اساس نظر کمیته علمی گروه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ گردیده است و سازمان مذکور بر اساس اولویت‌های انتخابی داوطلبان و نتیجه آزمون کتبی نتایج نهایی را در دهه اول شهریورماه سال جاری اعلام خواهد نمود.
  2. داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد شرکت‌کننده در آزمون ویژه طلاب دانشگاه ادیان و مذاهب که پس از قبولی در آزمون کتبی در مرحله مصاحبه نیز شرکت نموده‌اند از مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو از نتیجه نهایی آزمون اطلاع حاصل نمایند.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که موفق به دریافت نتیجه قبولی در آزمون‌های ورودی دانشگاه ادیان و مذاهب شده‌اند باید با مراجعه به سایت دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن اطلاع از شرایط و زمان‌بندی ثبت‌نام در این دانشگاه مراحل ثبت‌نام خود را با مراجعه به سامانه جامع آموزش تکمیل نمایند. این داوطلبان توجه داشته شروع کلاس‌های درسی در دانشگاه از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
هانی کمالی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

چرا حداقل یه خبر نمیزنن که امشبم نمیاد

سیب
مرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام .ببخشید میشه یکی به من جواب بده که شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد روانشناسی بالینی ترمی چقدر در میاد ؟ و اگه دسته بالا حساب کنید تا بخواد تموم بشه این سه ترم ارشد چقدر در میاد ؟ اگه میشه برا پیام نورم بگید که چقدر شهریه برای ارشد بالینی میشه ؟ ممنونم

ali
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

سلام
تورو خدا کسی میدونه نتایج پذیرش استعداد درخشان دانشگاه تبریز کی میاد ؟