فراخوان پذیرش کارشناسی‌ ارشد مجازی سال ۹۶ دانشگاه ادیان و مذاهب

کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه ادیان و مذاهب 96 - 97

دانشگاه ادیان و مذاهب از طریق آزمون اختصاصی، در سال تحصیلی ۹۶-۹۷اقدام به پذیرش دانشجو از میان طلاب در مقطع کارشناسی‌ ارشد به صورت غیرحضوری می‌نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه غیردولتی ـ غیرانتفاعی ادیان و مذاهب بر اساس مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی، در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدام به پذیرش دانشجو از میان طلاب در مقطع کارشناسی‌ ارشد به صورت غیرحضوری (الکترونیکی) در رشته‌های ذیل می‌نماید:

۱. کلام شیعه ۲.تاریخ تشیع ۳.فرق تشیع ۴.مذاهب اسلامی ۵.تصوف و عرفان اسلامی ۶.مذاهب فقهی ۷.حکمت هنر اسلامی ۸.فلسفه و کلام اسلامی

شرایط عمومی:

۱- التزام عملی به احکام اسلام و تقید به ارزش های اسلامی

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و التزام عملی به قانون اساسی و اصلی مترقی ولایت فقیه

۳- عدم سابقه فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی و عدم سابقه وابستگی یا گرایش به سازمان ها و تشکلهای محارب و معاند نظام

۴- برخورداری از سلامت روحی، روانی و جسمی لازم

۵- عدم منع قانونی از لحاظ خدمت وظیفه (ویژه داوطلیان مرد)

۶- برخورداری از توانایی و استعداد فکری و تحصیلی لازم متناسب با رشته تحصیلی انتخاب شده (به ویژه توانایی کار با برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی در دوره های الکترونیکی)

۷- تعهد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی

شرایط اختصاصی:

۱- موفقیت در آزمون کتبی

۲- داشتن مدرک سطح دو حوزه های علمیه یا مدرک کارشناسی (لیسانس دانشگاهی) به همراه مدرک دال بر داشتن سوابق حوزوی (برای طلاب سفیران هدایت مجوز تحصیل در قم از مرکز سفیران هدایت ضروری است)

تبصره ۱: برای دارندگان مدرک کارشناسی (لیسانس دانشگاهی) داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مجوز تحصیل همزمان حوزه و دانشگاه الزامی است.

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون:

  • مهلت ثبت نام تا ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
  • آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۶، روز جمعه ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و محل برگزاری آزمون در شهر مقدس قم، یک هفته قبل از آزمون از طریق سایت دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام خواهد شد.

تکالیف داوطلب برای شرکت در آزمون:

داوطلب شرکت کننده در آزمون باید اقدام های زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

۱- به داوطلبان توصیه میشود پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام، با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو مراجعه نموده و اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام (پذیرش دانشجو در دانشگاه ادبان و مذاهب به آدرس azmonilurd.ac.ir) را وارد نمایند.

۲- تکمیل ثبت نام از طریق سامانه پذیرش و ارسال مدارک ذیل:

  • فایل عکس ۳×۴ (جدید، تمام رخ و با زمینه سفید)
  • پرداخت اینترنتی مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال (سی هزار تومان) به نام صندوق شهریه دانشگاه ادیان و مذاهب در سامانه پذیرش دانشجو به صورت آنلاین. (هزینه ثبت نام عودت داده نمی شود.)

۳-در پایان مراحل ثبت نام به داوطلبان یک کد رهگیری داده خواهد شد که این موضوع نشانگر پایان مراحل ثبت نام یک داوطلب است. صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخصی داوطلب است.

۴- داوطلبان پس از تکمیل ثبت نام و گرفتن تأییدیه، یک نسخه پرینت از فرم ثبتنام تهیه و آن را بهطور کامل و با دقت بررسی نموده و همراه با کد رهگیری تا دریافت کارت ورود به آزمون نزد خود نگهداری نمایند.

۵- کارت ورود به جلسه آزمون را در موعد مقرر از طریق سامانه پذیرش چاپ و دریافت کرده و در روز آزمون همراه با کارت ورود به جلسه آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند.

شهریه:
شهریه براساس قوانین وزارت علوم و مصوبه هیأت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب دریافت خواهد شد.

  • شهریه ثابت هر ترم ۵/۶۹۲/۵۰۰ ریال
  • شهریه هر واحد تخصصی ۱/۰۴۳/۶۲۵ ریال
  • هزینه هر واحد جبرانی ۰ ریال (کلیه دروس جبرانی شامل صد درصد تخفیف می باشند)
  • هزینه هر واحد سمینار ۱/۵۶۵/۴۳۸ ریال

تبصره: معدل کل بالای ۱۹ در طی تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه ادیان و مذاهب ۵۰٪ تخفیف شهریه، معدل بالای ۱۸ ، ۳۰٪ و معدل بالای ۱۷ ، ۲۰٪ تخفیف خواهد داشت.

نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات:

  • کلاس ها به صورت الکترونیکی (از راه دور) و با استفاده از نرم افزارهای خاصی که در سامانه دانشکده مجازی موجود میباشد برگزار می شود.
  • برگزاری کلاسهای آنلاین در ایام هفته به غیر از جمعه، در ساعات عصر (۱۷ تا ۲۱) میباشد.
  • برگزاری کلاس های آفلاین در هر ساعتی از شبانه روز مقدور میباشد.
  • فایلهای درسی به صورت مجموعه (HTML) حاوی صوت، فیلم و PDF بوده و قابلیت دانلود و پرینت دارد.
  • برگزاری آزمون پایان ترم به صورت حضوری و معمولا در دو روز به صورت جامع (همه دروس) میباشد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات