نخبگان

تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ علوم پزشکی

زمان کنکور ارشد 97 پزشکی

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال ۹۷ به دلیل تداخل با امتحانات پایان ترم دانشگاهی به روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۹۷ موکول شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی ۹۷ از ۳۰ بهمن آغاز می شود و تا ۱۳ اسفندماه ۹۶ ادامه دارد. پیش از این اعلام شده بود که این آزمون در روزهای ۳۱ خرداد و اول تیرماه سال ۹۷ برگزار می شود که به دلیل تداخل زمان برگزاری آزمون با امتحانات پایان ترم دانشگاهی، زمان برگزاری آزمون به روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۹۷ موکول شد.

همچنین براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداش و تخصصی، به منظور ارتقای کیفی آزمون رشته های فیزیوتراپی و فیزیوتراپی ورزشی تجمیع شده و بصورت یک مجموعه برگزار می شود.

دروس و ضرایب امتحانی این دو رشته اعلام شده و در رشته فیزیوتراپی هیچ تغییری صورت نپذیرفته است.

مجموعه فیزیوتراپی
رشته امتحانیمدارک مورد پذیرشدروس امتحانی و ضرایب مربوطه
بیومکانیک ۱ و ۲ و ۳الکتروتراپی ۱ و ۲ارزشیابی واندازه گیریارتز و پروتزتمرین درمانی ۱ و ۲ و ۳فیزیوتراپی در بیماریهای اعصاب، داخلی ۱ و ۲ (قلبی، ریوی، روماتیسمی و پوستی)زبان عمومی
فیزیوتراپیکارشناسی فیزیوتراپی

تذکر: معلولیت در اندام فوقانی به هر شکل و معلولیت در اندام تحتانی به گونه ای که استقلال فردی را مختل کند و همچنین نقص کامل یک چشم یا یک گوش و یا لکنت شدید مانع از پذیرش دانشجو در این رشته خواهد بود.

۲۲۱۱۳۳۳
فیزیوتراپی ورزشیکارشناسی فیزیوتراپی۲۲۱۱۳۳۳
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات