نخبگان

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه خلیج فارس

کارشناسی ارشد بدون کنکور97 - 98 دانشگاه خلیج فارس

دانشگاه خلیج فارس از میان واجدین شرایط پذیرش کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه های دولتی برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه خلیج فارس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط در دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۷- ۹۸ اقدام می نماید.

فهرست رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه خلیج فارس

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 - 98 دانشگاه خلیج فارس

شرایط پذیرش:

  1. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن سه چهارم واحدها تا پایان نیمسال ششم تحصیل، به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.
  2. رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارایه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

نکات مهم:

  • پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان پذیر است.
  • این آیین نامه شامل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته یا فارغ التحصیلان نیمه اول سال ۹۷-۹۶ می شود و فارغ التحصیلان کارشناسی سال های قبل و کارشناسی ناپیوسته مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.
  • دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی-غیرانتفاعی، علمی-کاربردی و پردیس های بین الملل مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.
  • تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.
  • پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.
  • پذیرش دانشجو صرفاً برای رشته – گرایش های مندرج در آگهی می باشد.
  • متقاضیان حداکثر در دو رشته-گرایش (رشته-گرایش مقطع کارشناسی و رشته-گرایش مرتبط با آن) امکان ثبت نام دارند که باید در سامانه در دو فرایند جداگانه اقدام به ثبت نام نمایند و برای هر کدام، شهریه ثبت نام جداگانه پرداخت نمایند.
  • به درخواست هایی که فاقد هر کدام از مدارک لازم باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پی گیری قانونی به عمل خواهد آمد.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام صرفاً الکترونیکی و از طریق وبسایت دانشگاه به آدرس https://www.pgu.ac.ir صورت می گیرد.

مهلت ثبت نام تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
یلدا
تیر ۲۶, ۱۳۹۷ ۱:۵۰ ب٫ظ

من استعداد درخشان دانشگاه خلیج قبول شدم آیا باید شهریه پرداخت کنم؟ یا پذیرش روزانه است؟

حمید بابایی
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

ایکاش همه رشته ها در همه دانشگاهها وجودداشت و ما هم به دلخواه خود شرکت میکردیم مثل علوم کامپیوتردر دانشگاه هرمزگان
چون بنده سالهاست منتظر همچین فرصتی هستم که در محلی که کار میکنم بتوانم ادامه تحصیل نمایم حدودا ۲۳ سال هستش رشته مورد نظر من در این دانشگاه نبوده است نمی دانم چرا ؟

حمید بابایی
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

بسیار عالی است اگر اصولی بررسی شود و از هرگونه تبعیض خودداری گردد و مدارک کارشناسی سالهای گذشته هم مورد قبول باشد بهتر است