نخبگان

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد الکترونیکی علوم پزشکی سال ۹۷

شرایط و ظرفیت ارشد بدون کنکور 97 - 98

فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد الکترونیکی رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی سال ۹۷ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷، از بین اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی، دانشجو می پذیرد. داوطلبان عزیز می توانند ضمن مطالعه شرایط مندرج در این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.

در ضمن، به آگاهی می رساند بر اساس مصوبه هیأت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموختگان رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی، پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیع تشویقی برخوردار خواهند شد. پیش از اقدام به ثبت نام، از همه علاقه مندان گرامی درخواست می شود برنامه آموزشی مصوب رشته علوم حدیث را در سایت دانشکده سلامت و دین، با دقت مطالعه نمایند و با آگاهی کامل از مفاد آن، وارد سامانه ثبت نام شوند.

ضوابط شرکت در آزمون:

۱- عضویت در هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در هر یک از رشته های تخصصی علوم پزشکی الزامی می باشد.

تبصره ۱: اعضای هیأت علمی گروه های عمومی و معارف اسلامی، مشمول این فراخوان نمی باشند.

تبصره ۲: در شرایط مساوی، اولویت پذیرش با اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی خواهد بود.

۲- تکمیل فرم ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی و بارگذاری مدارک درخواستی و دریافت کد رهگیری ثبت نام.

٣- حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز حسب اعلام دانشکده سلامت و دین فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد الکترونیکی رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی سال ۹۷ مرکز سنجش آموزش پزشکی

شرایط تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی:

۱- شروع به تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی از مهر ۱۳۹۷ و بر اساس تقویم دانشگاهی ابلاغی وزارت متبوع خواهد بود.

۲- تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی به صورت کاملا الکترونیکی شامل مشاهده محتواهای الکترونیک بارگذاری شده در سامانه و نیز کلاس های هم زمان و جلسات مجازی رفع اشکال خواهد بود. به علاوه، دانشجویان متعهد خواهند شد در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده می شود، حضور یابند.

۳- با توجه به اینکه گذراندن رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی، مستلزم گذراندن دروس پیش نیاز مربوطه است، دانشجویان مکلف به گذراندن ۴ نیمسال دروس نظری (حدود ۴۵ واحد درسی) به همراه پایان نامه خواهند بود.

۴- با توجه به ارائه ۱۲ واحد درسی به صورت میانگین در هر نیمسال تحصیلی، گذراندن دروس ارائه شده، مستلزم صرف زمان لازم برای مشاهده محتوای آموزشی الکترونیک، انجام مطالعات تکمیلی و نیز انجام تکالیف تعیین شده توسط اساتید محترم مربوطه و ارسال به موقع آن و سایر فعالیت های مورد نیاز برای گذراندن دوره خواهد بود. بنابراین، چنانچه اختصاص زمان کافی و مناسب برای این امر در برنامه هفتگی مقدور است، اقدام به ثبت نام شود.

۵- دانشکده سلامت و دین، تعهدی در قبال ادامه تحصیل دانش آموختگان این رشته در مقاطع بالاتر مرتبط ندارد. به علاوه، هر گونه بهره گیری از گواهی طی این دوره در مواردی همچون تغییر ردیف استخدامی و مانند آن، تابع مقررات خود می باشد.

۶- دانشجویان این رشته تابع مقررات و ضوابط مندرج در آیین نامه آموزش از راه دور دانشگاه های علوم پزشکی کشور می باشند.

۷- تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی در حال حاضر، مشمول پرداخت شهریه نمی باشد.

مدارک لازم و نحوه ارسال آنها جهت ثبت نام و شرکت در فراخوان:

داوطلبان دقت کنند زمان ثبت نام در فراخوان ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ لغایت ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ فقط بصورت اینترنتی از طریق سایت http://sanjeshp.ir/ صورت می پذیرد. و از تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ لغایت ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ثبت نام کنندگان می توانند نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. برای جلو گیری از هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان بایستی بعد از مطالعه کامل اطلاعیه فراخوان، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. با توجه به اینکه روند کلی ثبت نام، و اعلام نتیجه آزمون بصورت اینترنتی می باشد، جهت ثبت نام به سایت معتبر مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir/ مراجعه شود. ضمنا ثبت نام در صورت اجرا و تکمیل ۲ مرحله: الف و ب تکمیل می شود.

الف – تکمیل ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی و بارگذاری مدارک تا دریافت کد رهگیری

ب- حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز حسب اعلام دانشکده سلامت و دین

مدارک مورد نیاز:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی عبارتند از : (حجم هریک از مدارک می بایست kb  ۱۰۰ – ۲۰۰ باشد.)

۱- اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ مربوط به سال جاری بدون خدشه و هر گونه علامت یا مهر، در ابعاد ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل با فرمت jpg و حداکثر حجم  ۲۰ – ۱۰۰ kb

۲- اسکن اصل شناسنامه ( تمام صفحات شناسنامه)

۳- اسکن اصل کارت ملی (هر دو سمت آن)

۴- اسکن آخرین مدرک تحصیلی

۵-اسکن حکم کارگزینی سال ۱۳۹۷ عضو هیأت علمی

۶- تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام

۷- تکمیل فرم تعهد ثبت نام

۸- ارسال آخرین نسخه رزومه دانشگاهی – شامل سوابق تحصیلی به انضمام فهرست فعالیت های آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و اجرایی، فرهنگی و اجتماعی و …، به صورت فایل PDF در سامانه ثبت نام. در این مرحله، نیازی به ارائه مستندات مربوطه نبوده و بررسی مستندات در مرحله مصاحبه انجام خواهد گرفت.

تذکر۱: در صورتیکه شناسنامه یا کارت ملی جهت تعویض به مراجع ارسال شده، اسکن رسید مربوطه قابل قبول می باشد.

تذکر ۲: نظر به اینکه کلیه مدارک ارسالی توسط داوطلب در انتهای فرم ثبت نام درج می شود، لذا توصیه می شود از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه مدارک و بخصوص عکس، توسط داوطلب کنترل شود.

تذکر ۳: در صورت الصاق عکس فرد دیگری در فرم ثبت نام به هر دلیل (اشتباه توسط مسئول کافی نت، الصاق عکسهای ذخیره شده فرد دیگر و …) فرد بعنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

۹- هزینه ثبت نام مبلغ ۳۶۰۰۰۰ ریال (سیصد و شصت هزار ریال) و مبلغ ۵۰۰۰ ریال (پنج هزار ریال) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است. داوطلب بایستی با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی) نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام نماید. وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.

*** مسئولیت هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک به عهده داوطلب می باشد. لذا پس از مطالعه دقیق اطلاعیه، داوطلب شخصا اقدام به تکمیل اطلاعات و مدارک خود نماید بعبارتی هر گونه اشتباه یا مورد ایجاد شده بدلیل تکمیل اطلاعات توسط اشخاص دیگر یا کافی نت و … مورد پذیرش نمی باشد و مشکلات آن به عهده داوطلب می باشد.

فرایند گزینش دانشجو از بین داوطلبان:

۱- فرایند گزینش و پذیرش دانشجو برای رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی شامل مراحل زیر خواهد بود:

الف – بررسی و احراز شرایط عمومی داوطلبان

ب – بررسی سوابق علمی داوطلبان واجد شرایط

ج- برگزاری مصاحبه

۲- جلسه مصاحبه، با هدف آشنایی داوطلبان با شرایط رشته و دانشکده و نیز بررسی وضعیت داوطلب از نظر انگیزه و توانمندی های لازم برای تحصیل در رشته برگزار می شود و مبتنی بر دانش تخصصی فرد نمی باشد و لذا، نیاز به مطالعه منابع خاصی نمی باشد.

۳- زمان برگزاری مصاحبه، نیمه اول شهریور و در محل دانشکده سلامت و دین در شهر مقدس قم خواهد بود که جزئیات آن، به نحو مقتضی و در زمان مناسب، به آگاهی داوطلبان واجد شرایط خواهد رسید.

۴- پذیرش دانشجو به مدت یک نیمسال، به صورت مشروط و به عنوان دانش پذیر صورت گرفته و پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط آموزشی مورد نظر از قبیل صرف زمان کافی برای مشاهده محتواها، انجام به موقع تکالیف و موفقیت در آزمون های پایان نیمسال، صورت خواهد گرفت.

نشانی دانشکده: قم – بلوار امین – کوچه ۲۰ – پلاک ۷ شماره تلفن: ۳۲۹۴۴۷۱۲-۰۲۵

برنامه زمانبندی اجرای فراخوان کارشناسی ارشد سال ۹۷:

اطلاعیهتاریخ
ثبت نام آزمون و ارسال مدارک اسکن شده فقط بصورت اینترنتی (همزمان ویرایش امکانپذیر است)۹۷/۳/۷ لغایت ۹۷/۳/۸
ویرایش و تصحیح اطلاعات داده شده توسط داوطلبان۹۷/۳/۲۸ لغایت ۹۷/۳/۳۰
اطلاعیهنیمه دوم مرداد ماه ۹۷
برگزاری جلسه مصاحبه در دانشکده سلامت و دین قمنیمه اول شهریور ماه ۹۷
اعلام اسامی پذیرفته شدهنیمه دوم شهریور ماه ۹۷
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات