نخبگان

فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ سیستان و بلوچستان

فراخوان کارشناسی ارشد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشگاه سیستان و بلوچستان از میان متقاضیان این دانشگاه منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اسامی واجدین کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۶ دانشگاه سیستان و بلوچستان از لینک ذیل قابل دریافت می باشد:

اسامی واجدین شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه سیستان و بلوچستان

این لیست بر اساس اطلاعات موجود در سیستم گلستان و ضوابط اعلامی از طرف گروه‌های آموزشی تهیه شده و ممکن است بر اساس اعتراضات واصله بعدی تغییر کند.
پذیرش افراد لیست به هیچ‌وجه قطعی نیست و صرفاً منوط بر وجود ظرفیت قانونی پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشد. از این رو توصیه می‌شود که با تمام تلاش و همت در کنکور کارشناسی ارشد شرکت و سعی کنید از آن طریق وارد دوره‌های کارشناسی ارشد شوید.
مهمترین ضوابط اعمال شده برای استخراج اسامی به شرح زیر می‌باشد:
  • گذراندان حداقل سه چهارم کل واحدهای لازم برای فارغ‌التحصیلی در شش نیمسال نخست تحصیل
  • دانشجو می‌بایست در بین هم‌ورودی‌ها جزء ۱۵% برتر باشد.
  • داشتن حداقل معدل اعلام شده از سوی گروه‌های آموزشی در پایان شش نیمسال نخست تحصیل
  • عدم تجاوز طول سنوات تحصیل از هشت نیمسال
افرادی که اسامی آنان در جدول پیوست اعلام شده تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند شخصاً به دفتر استعدادهای درخشان مراجعه و با تحویل یک برگ کپی شناسنامه و کارت ملی (خوانا) و تکمیل فرم درخواست جهت ثبت‌نام در رشته اول و یا در صورت داشتن شرایط، در گرایش‌های دیگر ثبت‌نام نمایند.
لازم به توضیح است جهت انتخاب رشته گرایش کارشناسی ارشد از اطلاعات جدول الف استفاده نمایند تا چنانچه در رشته گرایش اول خود شرط معدل لازم را ندارند در صورت تمایل در دیگر گرایش‌های رشته خود تقاضا دهند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زرین اسکندری
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷ ۲:۲۴ ق٫ظ

مایل به شرکت هستم در رشته مطالعات وارتباطات

زرین اسکندری
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷ ۲:۲۳ ق٫ظ

لطفا شرایط پذرش را سهل تر وهزینه پرداخت شهریه هر ترم را مشخص نمایید آیا محدودیت سنی دارد؟