آخرین جزئیات از رشته‌های حذف شده ارشد دانشگاه صدا و سیما

رئیس دانشگاه صدا و سیما آخرین جزئیات از رشته های حذف شده کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما را تشریح کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در خصوص حذف برخی از رشته‌های دانشگاه صدا و سیما مکاتباتی با وزیر علوم انجام شده است،  اظهار کرد: امیدوارم این مسئله با مداخله وزیر علوم برطرف و تکلیف رشته‌های حذف شده مشخص شود.

وی ادامه داد:  وزیر علوم عنایت ویژه‌ای به دانشگاه صدا و سیما دارد و در خصوص حذف این رشته‌های مرکز آموزشی ۲ بار دستورات لازم را صادر کرده است.

رئیس دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه امروز مجددا مکاتبه‌ای با وزیر علوم در خصوص حذف رشته‌های این دانشگاه داشته‌ام، افزود: با توجه به تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۷ تا روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد،  قرار است سازمان سنجش عصر امروز اصلاحیه‌ای را منتشر کند که امیدوارم رشته‌های حذفی دانشگاه‌ صدا و سیما نیز جزو همین اصلاحیه باشد.

وی بااشاره به اینکه امیدوارم با دستور مساعد وزیر علوم تکلیف چهار رشته حذف شده مشخص شود، گفت: به داوطلبان توصیه می‌کنم برای انتخاب رشته به اطلاعیه‌های سازمان سنجش که عصر امروز منتشر می‌شود توجه لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ وزارت علوم براساس مصوبه یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی اداری، ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های قوه قضائیه، وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و صدا و سیما را کاهش داد، در پی این اقدام معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد رشته های حذف شده به دفترچه بازمی‌گردد؛ از ۹ رشته حذف شده  صدا و سیما پنج رشته مجوز پذیرش دانشجو را اخذ کرد و اکنون بازگشت ۴ رشته این دانشگاه در انتظار تصمیم وزارت علوم است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات