فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۷ دانشگاه بیرجند

متقاضیان شرکت در فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان سال ۱۳۹۷ دانشگاه بیرجند تا دهم خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، دانشگاه بیرجند در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۵/۵ و ابلاغیه شماره ۲۹۹۵۷۴/۲ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ (فایل آیین نامه و ابلاغیه در صفحه دفتر استعدادهای درخشان در سایت دانشگاه بیرجند و در قسمت فایل های دانلودی همین فراخوان موجود است)، از بین دانشجویان ممتاز و واجد شرایط کارشناسی دانشگاه بیرجند و سایر دانشگاه ها، طبق موارد مندرج در این اطلاعیه و مطابق مفاد آیین نامه فوق برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می نماید.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه بیرجند

شرایط پذیرش (داشتن یکی از دو شرط ذیل):

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از شش نیمسال تحصیلی و گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای کل دوره جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی در دانشگاه محل تحصیل خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

تبصره: درخواست دانشجویان دانشگاه بیرجند که به لحاظ میانگین کل بین پانزده تا بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، درصورت عدم درخواست پانزده درصد برتر و یا عدم تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد، نیز قابل بررسی خواهد بود.

۲- رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی–دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

نکات مهم:

  • پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.
  • این فراخوان شامل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته می شود و دانش آموختگان کارشناسی سال های قبل و کارشناسی ناپیوسته مجاز به شرکت در آن نیستند.
  • تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه مجاز نیست.
  • پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر است.
  • متقاضیان حداکثر در سه رشته– گرایش (رشته – گرایش مقطع کارشناسی و رشته–گرایش مرتبط با آن) به ترتیب اولویت مورد درخواست، امکان ثبت نام دارند.

امکانات و بسته های تشویقی برای پذیرفته شدگان پذیرش بدون آزمون:

  • به هریک از پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معادل ۳۰% هزینه های خوابگاه بصورت کمک هزینه تحصیلی برای دو سال تحصیلی پرداخت خواهد شد.
  • میزان ترافیک اینترنت برای پذیرفته شدگان بدون آزمون دو برابر خواهد بود.
  • پذیرفته شدگان بدون آزمون از تخفیف هزینه ها برای استفاده از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه برخوردار خواهند شد.
  • در صورت پذیرش مقاله، هزینه ثبت نام در یک کنفرانس داخلی به پذیرفته شدگان بدون آزمون پرداخت خواهد شد.

نحوه ثبت نام:

دانشجویان واجد شرایط حداکثر تا مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ باید به آدرس اینترنتی talent.birjand.ac.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را برطبق مندرجات سایت انجام دهند. ضمناً ثبت نام به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات